راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تلفن همراه و دستگاه خودپرداز به هم می‌رسند!

نیمه دوم شهریور امسال نشستی در آمریکا برگزار می‌شود که قرار است به بررسی رابطه دو موجود ظاهرا غریبه بپردازد: تلفن همراه و دستگاه خودپرداز

در سال‌های گذشته تلفن همراه به شدت فراگیر شده و تصور می‌شود که دستگاه‌های خودپرداز از بین بروند. این موضوع رویدادی است که 19 تا 21ام شهریور، در شهر واشنگتن برگزار خواهد شد و در آن سازش دستگاه‌های خودپرداز و تلفن همراه و تلفیق این دو در پرداخت، هدف از تلفیق، هکرها و مساله امنیت، روندهای قوانین پرداخت در سراسر جهان، و آموخته‌های مرتبط با EMV در خارج از ایالات متحده بررسی می‌شود. هر یک از روزهای این همایش سه روزه بر یک مبحث کلی خاص تمرکز دارد.

تلفن همراه و دستگاه خودپرداز به هم می‌رسند!

همایش نوآوری‌ها در حیطه تکنولوژی تلفن همراه و خودپرداز و چگونگی ادغام این دو در بانکداری در تاریخ ده تا دوازده سپتامبر در واشینگتن به میزبانی وب‌سایت‌های خبری mobilepaymentstoday و atmmarketplace و انجمن تجارت آزاد اروپا برگزار خواهد شد.

برخی از سخنرانان این همایش را در ادامه معرفی می‌کنیم.

شاون هنری: رئیس شرکت CrowdStrike Services و نیز مدیر امنیت سایبری حرفه‌ای جهت ارائه سرویس به شرکت‌ها برای حمایت بیشتر از اموال غیر منقول آنان. هنری در مدت فعالیت کاری خود در FBI طیف گسترده‌ای از سمت‌ها و موقعیت‌های اجرایی و راهبری را در آن سازمان داشته است.

جوردن کلی: مدیر عامل شرکت RoboCoin، کارآفرینی بلندپرواز است. وی پس از اتمام کالج سایت gobbi.com که با موفقیت چشمگیری همراه شد را تاسیس کرد. کلی به عنوان مدیر عامل شرکت Handi و Robocoin ایده‌های فراوانی برای تغییر دنیا دارد.

دیوید کینیستکی: مدیر ارشد SecondMarket و مدیر کل Bitcoin Investment Trust، در سال 2009 وارد SecondMarket شد و هم ‌اکنون نیز مدیر ارشد و مدیر کل Bitcoin است. کینیستکی قبل از ورود به SecondMarket رهبری تیمی شش نفره برای بازاریابی، خدمات مشاوره‌ای جمع‌آوری بودجه برای بیش از 45 صندوق دارایی را به عهده داشت.

برایان کرون: مدیر ارشد امور مالی BITPAY، مدیر ارشد امور مالی در BITPAY که تمام ابعاد مالی و حسابداری شرکت را انجام می‌دهد. او 20 سال تجربه اقتصادی دارد و در اقتصاد عملکردهای حرفه‌ای موفق بوده است. کرون در اقتصاد بین‌المللی، تلفیق شغل، بهینه کردن هزینه و بازسازی سازمانی تخصص دارد. وی همچنین سمت‌های اجرایی مالی در Molnlycke Healthcare، Communication Technical Systems، American Data Corporation و Pueblo International را بر عهده داشته است.

مایک لی: مدیر عامل شرکت ATMIA در سال 2000 به ATMIA پیوست و وظیفه ایجاد ATMIA اروپا را به او واگذار کردند. او در سال 2003 اتحادیه جهانی امنیت را تاسیس کرد؛ همچنین شعبی در استرالیا، آفریقای جنوبی و آسیا ایجاد کرد. لی در سال 2004 برنده جایزه ATMIA به دلیل همکاری بهینه برای ارتقاء منافع در صنعت ATM شد. او در سال 2006 به سمت مدیریت عاملی شرکت ارتقا یافت. مایک لی مدرک کارشناسی خود را در رشته هنر از دانشگاه کیپ تاون گرفته و مدرک تحصیلات عالیه او در رشته‌های آموزش و الهیات است.

علاوه بر این افراد سخنرانان دیگری نیز در این همایش مطالبی را ارائه خواهند کرد. حامیان این همایش، اتحادیه صنعتی ATMIA و MAGTEK هستند. ثبت نام برای تمام مدیران اجرایی علاقه‌مند به موضوع روش‌های پرداخت نوین امکان‌پذیر است.

مترجم: سمیه نبیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.