راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تلفن‌بانک سامان خدمات جدید می‌دهد

سامانۀ جدید تلفن‌ بانک سامان با تغییرات زیرساختی جهت افزایش سرعت و کارایی و همچنین افزوده شدن خدمات جدید آماده بهره‌برداری مشتریان این بانک است.

بر اساس این گزارش، مشتریان بانک سامان برای بهره‌مندی از این سامانه می‌توانند با مرکز سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند و پس از ورود به سامانه تلفن‌بانک سامان و وارد کردن شماره مشتري و رمزتلفن‌بانک، از خدمات متنوع آن استفاده کنند.

این گزارش می‌افزاید: افزون بر گزینه‌های «عمليات سپرده»، «عمليات چک»، «پرداخت انواع قبض‌های مصرفی» و «تغيير رمز» که تاکنون در این سامانه وجود داشت، گزینه «عملیات کارت» با قابلیت‌های جدید، دريافت «شماره شبا سپرده» نیز به این سامانه افزوده شد. در گزینه «عمليات کارت» سامانه جدید دريافت مانده کارت، انتقال وجه از کارت به کارت یا از کارت به سپرده، دریافت صورت‌حساب و مسدود کردن کارت برای مشتریان امکان‌پذیر شده است.

گفتنی است، پرداخت قبض و دريافت شمارۀ شبای سپردۀ خدماتي هستند که حتی بدون داشتن رمز تلفن‌بانک نيز امکان‌پذير است. تمام مشتریان بانک سامان جهت استفاده از خدمات متنوع سامانه تلفن‌بانک سامان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک در سراسر کشور، رمز ورود به تلفن‌بانک را دریافت کنند.

منبع: بانک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.