راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر از مبناکارت آریا برای ارائه خدمات نوین و حمایت از اقدامات دانش بنیان

در نشست هم اندیشی بانک‌ها و شرکت‌های فناوری اطلاعات که 27 مهر ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما توسط مرکز فابا برگزار شد از شرکت مینا کارت آریا تقدیر شد. به پاسداشت فعالیتهای مهندس حیدرپور مدیرعامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در ارائه خدمات نوین و حمایت از اقدامات دانش بنیان، لوح تقدیری به رئیس هیات مدیره این شرکت، منصور رشتی اعطا شد.

به پاسداشت فعالیتهای مهندس حیدرپور مدیرعامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در ارائه خدمات نوین و حمایت از اقدامات دانش بنیان، لوح تقدیری به رئیس هیات مدیره این شرکت، منصور رشتی اعطا شد
به پاسداشت فعالیتهای مهندس حیدرپور مدیرعامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در ارائه خدمات نوین و حمایت از اقدامات دانش بنیان، لوح تقدیری به رئیس هیات مدیره این شرکت، منصور رشتی اعطا شد

نشست هم اندیشی بانک‌ها و شرکت‌های فناوری اطلاعات از طریق ویدئو کنفرانس تمامی مدیران بانکی در استان‌ها به صورت انلاین حضور داشتند و از طریق رادیو اقتصاد به صورت زنده نیز پخش شد. این نشست با حضور معاون سازمان نظارت راهبردی رئیس جمهور، دبیرکل بانک مرکزی و مدیران و کار‌شناسان بانکهای مختلف و شرکتهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد و چالشهای نظام بانکی در حوزه بانکداری الکترونیک بررسی و پیشنهادهایی برای برنامه ششم توسعه در این عرصه ارائه گردید.

دکتر سید حمید پورمحمدی معاون برنامهریزی معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور، در این همایش، طی سخنانی از فعالیتهای انجام شده توسط شبکه بانکی برای توسعه همه جانبه بانکداری الکترونیک در یک دهه گذشته، تشکر و قدردانی کرد. وی با اشاره به تحولات صورت گرفته در عرصه جهانی، گفت: داشتن منابع خام و طبیعی یا صنایعی مثل فولاد دیگر مزیت نیست، و امروزه مزیت را باید در نیمههادی‌ها، تراشههای الکترونیکی و فناوریهای جست‌و‌جو کرد. پورمحمدی خواستار مشارکت متخصصان بانکی و فناوری اطلاعات در شوراهای مرتبط با نظام بانکی برای اثرگذاری در تدوین برنامه ششم توسعه شد.

fab-conf-Index-way2pay-93-08-12

محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت و رئیس مرکز فابا، با اشاره به برنامههای توسعه گذشته گفت در برنامه سوم به ضرورت فناوری اطلاعات و عقبماندگی کشور در این زمینه توجه شد و در برنامه چهارم ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در دستور کار قرار گرفت، هرچند که درخواستهای مشتریان بیش از توان بانک‌ها بود اما در طول برنامه پنجم این خدمات به خوبی از سوی مردم حس شد و مسائل کیفی مثل امنیت و مباحث حقوقی مورد توجه قرار گرفت. وی خواستار بررسی ایرادات و اشکالات برنامههای گذشته شد تا در برنامه آینده بتوانیم به بهترین وجه ممکن از بانکداری الکترونیک به عنوان جزئی از دولت الکترونیک برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده کنیم.

دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد به عنوان نماینده بانکهای خصوصی توجه به سرمایههای انسانی را به عنوان محور اصلی چالش‌ها و برنامههای بانکداری الکترونیک در کشور برشمرد و خواستار توجه جدی به این مقوله شد. دکترمحمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا هم در سخنانی هزینه در زمینه فناوری اطلاعات را به مثابه سرمایهگذاری ملی دانست با اینحال یادآور شد برای اثرگذاری این سرمایهگذاری باید به زیرساخت فرهنگی و اجتماعی و تدوین قوانین و مقررات مربوطه توجه شود.

در ادامه این نشست، میزگردی برای بررسی چالشهای فعلی و اولویتهای بانکداری الکترونیک در برنامه ششم توسعه با حضور دکتر فاطمی معاون فناوری اطلاعات بانک ملی، مهندس محمدبیگی، مدیر امور نظامهای پرداخت بانک مرکزی، مهندس نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، مهندس منصوری مدیرعامل سامانههای بزرگ مقیاس توسن و مهندس گودرزی، معاون فناوری اطلاعات بانک صادارت با اجرای مدیرعامل مرکز فابا برگزار شد.

در انتهای همایش نیز با اعطای لوح یادبود و تندیس همایش، از بانک‌ها، شرکت‌ها، اساتید و نویسنگان بر‌تر در حوزه فرهنگسازی و آموزش بانکداری الکترونیک تقدیر به عمل آمد که در بخش شرکتهای برگزیده در ارائه خدمات نوین و حمایت از اقدامات دانش بنیان، به پاسداشت فعالیتهای مهندس حیدرپور مدیرعامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، لوح تقدیری به رئیس هیات مدیره این شرکت، منصور رشتی اعطا شد.

مبناکارت آریا با توجه به الزامات شاپرک فعالیت خود را در زمینه پرداخت الکترونیک و تامین تجهیزات تفکیک کرده و تحولاتی را درزمینه بازرگانی در کنار بحث پرداخت الکترونیک خواهد داشت.

منبع: مبنا کارت آریا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.