راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بن کارت دانشجویی هم مجازی شد

نمایشگاه کتاب این هفته گشایش می‌یابد و بن کارت دانشجویی ارائه آن به دو صورت مجازی و فیزیکی است. در زمان ثبت‌نام بن کارت‌های دانشجویی در سایت مربوطه برای نخستین بار و برای رفع دغدغه‌های وزارت ارشاد برای ممانعت از بروز هرگونه اشکالات احتمالی و تکرار در صدور بن کارت، هر ثبت‌نام کننده از طریق شماره تلفن همراه و کدهای ملی و دانشجویی، به‌عنوان فردی واحد شناسایی‌شده و در ادامه امکان انتخاب استفاده از کارت فیزیکی و یا مجازی را خواهد داشت.

دانشجویانی که تمایل به دریافت بن کارت‌های مجازی دانشجویان داشتند باید اپلیکیشن موردنظر را نصب می‌کردند تا از طریق این اپلیکیشن ضمن پرداخت سهم خودشان بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک، بن کارت جازی دریافت کنند.

در هنگام خرید کتاب هم، پرداخت از طریق این اپلیکیشن انجام می‌شود. به این صورت که دارندگان بن کارت مجازی، در هر یک از غرفه‌ها می‌توانند کیو.آر کد فروشنده کتاب را با استفاده از اپلیکیشن اسکن کرده و بعد از واردکردن مبلغ خرید و مشخصات بن کارت، خریدشان را انجام دهند.

در این شیوه جدید، بعدازاینکه خرید بن کارت توسط اپلیکیشن صورت گرفت، اطلاعات آن شامل شماره کارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضاء از طریق پیامک برای دانشجو ارسال می‌شود.

منبع: هفته نامه عصر ارتباط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.