راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با همگرایی، صنعت پرداخت را سرآمد منطقه خواهیم کرد

سمینار تخصصی کارت و پرداخت در 21 آبان‌ماه برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود. در این سمینار چندین نشست و میزگرد تخصصی پیش‌بینی شده و متخصصان طراز اول کشور سخنرانی دارند. همچنین سخنران افتتاحیه مهندس حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی می‌باشد و شرکت شاپرک نیز به عنوان متولی حوزه پرداخت حضور پررنگ دارد و مدیرعامل آن نیز سخنرانی خواهند داشت.

دکتر محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا افزود: خوشبختانه بانک‌ها و شرکت‌ها استقبال بسیار خوبی داشته‌اند. در این سمینار ضمن مرور چالش‌ها، رویکردهای آینده و فناوری‌های نوین به بحث گذاشته می‌شود و راهکارهای توسعه کسب‌وکار این صنعت نوین از سوی فعالان، پیشنهاد خواهد شد.

بیات گفت: صنعت پرداخت در ایران هم از رشد تحسین‌برانگیزی برخوردار بوده و هم بازار بسیار بزرگی در ایران و منطقه دارد. بی‌تردید این سمینار در سال‌های آینده نیز برگزار می‌شود و هدف والای آن جذب ظرفیت ملی، منطقه‌ای و حتی جهانی است. متأسفانه به دلیل غفلت ما، کشورهای همسایه این ظرفیت را جذب خود کرده‌اند. منافع ملی ما می‌طلبد تا مرکز و محور این صنعت در منطقه باشیم.

بیات افزود: ما با همکاری هم می‌توانیم صنعت پرداخت را سرآمد منطقه کنیم و در راستای سند چشم‌انداز 1404 حرکت کنیم. شایان ذکر است علاقه‌مندان برای حضور در این سمینار به سایت www.EBG.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66400114 با دبیرخانه آن تماس حاصل فرمایید.

منبع: مرکز فابا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.