راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک‌های طرف قرارداد خدمات انفورماتیک ۶۳.۸ میلیون تراکنش در پایانه‌های فروش ثبت کردند

مدیر پروژه شهاب شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: تعداد مراجعات مردم برای استفاده از پایانه‌های فروش بانک‌های طرف قرارداد شرکت در پایان شهریور ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل حدود ۱۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش راه پرداخت و به نقل از روابط عمومی این شرکت مهندس میرزایی گفت: در شهریور ماه سال گذشته مجموعا ۲۷ میلیون و ۹۴۴هزار و ۱۳۶ تراکنش در پایانه‌های فروش بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک به ثبت رسید که این تعداد در سال جاری با رشدی قابل توجه به مرز ۶۴ میلیون نزدیک شده و افزایش۱۳۰ درصدی تراکنش‌ها را به ارمغان آورده است. افزایش قابلیت‌های پایانه‌های فروش علاوه بر پرداخت‌های مربوط به خرید در قالب پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن در کنار گرایش به صدور کارت‌های مختلف به مردم از سوی بانک‌ها، سازمان‌ها و موسسات مختلف و همچنین امنیت و سهولت پرداخت از دیگر دلایل افزایش روز افزون تمایل مردم به برخورداری از این خدمات است. البته در این میان تقویت زیر ساخت‌ها و توزیع مناسب آن در سراسر کشور می‌تواند کیفیت ارائه این خدمات را که در تمامی ساعات شبانه روز قابل ارائه است، ارتقا دهد.

سال ۸۵ شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان مجری سوییچ ملی کشور (شتاب)، با هدف مدیریت و متمرکز کردن تراکنش‌های پایانه‌های فروش، رفع مشکلات ارتباطی و کاستن از هزینه‌های مرتبط با آن، ایجاد شبکه شهاب (شبکه هدایت الکترونیکی بانک‌ها) را در دستور کار خود قرار داد. به گفته روابط عمومی خدمات انفورماتیک به این ترتیب با ارائه این خدمات علاوه بر افزایش پوشش این خدمت در سراسر کشور کیفیت آن نیز ارتقا یافته و همچنین صرفه جویی در هزینه‌ها را نیز به جهت یکپارچه کردن شبکه برای بانک‌ها به ارمغان می‌آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.