راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب بانکداری شرکتی به چاپ سوم رسید

فراگیر شدن ارائه خدمات بانکداری شرکتی به‌عنوان شیوه‌ای نوین در نظام بانکی کشور و با توجه به محدودیت‌های مربوط به ادبیات مفاهیم و موضوعات مرتبط، اولین کتاب «بانکداری شرکتی» با نگرش بازار ایران به چاپ سوم رسید. این کتاب از 10 فصل شامل تاریخچه، مفاهیم و تعاریف، مدیریت استراتژیک، سازمان‌دهی و ساختار، تقسیم بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه‌یابی، زیرساخت‌ها، سیستم‌ها و نرم‌افزارها، روابط مشتریان، محصولات و خدمات، مشاغل کلیدی، کانال‌های توزیع و شواهد فیزیکی، پیشبرد فروش و ترویج در بانکداری شرکتی، در 200 صفحه تشکیل شده است. کتاب بانکداری شرکتی که بر مبنای 3 سال تجربه کاری در این حوزه و بررسی تجربیات جهانی توسط احسان باقری به رشته تحریر درآمده است، دیدگاهی کاملا بومی داشته و تلاش کرده است تا مفاهیم لازم برای درک درست از بانکداری شرکتی را ارائه نماید.

Corporate-Banking-Book-Way2pay-94-01-24

لازم به توضیح است فصول انتخاب‌شده بر مبنای نیازها و سؤالاتی است که در این حوزه مطرح هستند. نگارش کتاب به‌گونه‌ای است تا برای تمام سطوح شاغل در نظام بانکی و مشتریان آنان قابل‌استفاده باشد. همچنین این کتاب به‌عنوان منبع آموزشی توسط بانک‌های کشور و مراکز آموزشی مطرح در حوزه بانکداری انتخاب و در اختیار دانش‌پژوهان بانکی قرارگرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.