راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

باجه ایرانسل چیست و همکاران ایرانسل کدام شرکت‌ها هستند؟

ایرانسل از راه اندازی جدیدترین سرویس خود با نام «باجه» به‌عنوان راه تسهیل‌کننده خدمات بانکداری و پرداخت همراه و بانکی 24 ساعته و بدون هزینه خبر داده است. باجه ایرانسل از طریق شماره‌گیری کد دستوری #100* امکان دسترسی مشترکان به کانال‌های مختلف بانکداری و پرداخت همراه، از یک مسیر واحد را فراهم می‌سازد. با توجه به انطباق این سرویس با تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب، مشترکین می‌توانند با استفاده از رمز دوم کارت بانکی خود و بدون وجود محدودیت در بانک صادر کننده، سیم کارت خویش را بدون نیاز به رمز شارژ و به طور مستقیم با قیمت واقعی شارژ کنند.

.

خدمات دیگر باجه ایرانسل

  1. خرید شارژ به قیمت واقعی
  2. پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، …)
  3. دریافت موجودی حساب
  4. خرید کالای دیجیتال
  5. خرید از فروشگاه­های منتخب بدون نیاز به کارت بانکی
  6. شارژ خودکار سیم کارت

irancell-ussd-code-way2pay-92-02-30

برای اولین بار می­خواهید از باجه ایرانسل استفاده نمایید؟

کافیست پس از شماره گیری #۱۰۰* و اتصال به باجه ایرانسل، یکی از سه ارائه دهنده خدمات پرداخت و بانکداری را به دلخواه خود انتخاب نموده و پس از آن مراحل ثبت نام را طبق دستور العملی که روی تلفن همراهتان ارائه می­شود، تکمیل نمایید. برای استفاده از این سیستم به رمز دوم کارت بانکی خود نیاز دارید که از دستگاه خودپرداز بانک خودتان قابل دریافت است.

.

همکاران ایرانسل در ارائه این سرویس

خدمات «باجه ایرانسل» در حال حاضر با همکاری سه مجموعه بانک پاسارگاد (فناپ)، شرکت آسان پرداخت (آپ)، و بانک گردشگری ارائه می­شود که در آینده نزدیک بر تعداد این همکاران افزوده خواهد شد. لازم به ذکر است که نحوه ارائه سرویس پرداخت و بانکداری هر یک از این همکاران با یکدیگر متفاوت است و مشترکین بنا به دلخواه خود می­توانند از این سه درگاه استفاده نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کدهای USSD می‌توانید مطلب «USSD چیست؟ به همراه لیست تمام کدهای ussd و توضیحاتی درباره آنها» را در سایت راه پرداخت مشاهده کنید تا علاوه بر اطلاعات بیشتر لیست تمام کدهای USSD دیگر بانک‌ها و شرکت‌ها را مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.