راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایمن کارت بانک کارآفرین چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

بانک کار بانک کارآفرین در راستای تكميل سبد محصولات بانک و در جهت ارائه خدمات بیشتر به مشتريانش، محصول ایمن كارت در سيستم آفرين را طراحی کرده است.

.

ایمن کارت بانک کارآفرین چیست؟

ایمن کارت خدمتي از بانک کارآفرین است که به منظور افزایش امنیت مشتریان در خریدهای اینترنتی و یا حضوري، طراحی و پیاده سازی شده است. تنها تفاوت ایمن کارت با کارت برداشت نقدی در این است که کارت برداشت نقدی مستقیماً متصل به حساب بانکی مشتری است، در حالیکه ایمن کارت به جهت امنيت بيشتر، به صورت مستقیم متصل به هيچ كدام از حساب هاي بانکی مشتري نمی‌باشد و به همین دلیل باعث افزایش امنیت مالی مشتری، به ويژه در خریدهای اینترنتی می گردد.

ایمن کارت بانک کارآفرین چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟
ایمن کارت بانک کارآفرین چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

در كارت هاي بانكي معمولي، در صورت عدم رعايت نكات امنيتي و يا در صورت سوء استفاده و ايجاد دسترسي غيرمجاز به كارتهاي معمولي، تمامي موجودي حساب مشتري كه متصل به كارت است در معرض خطر سرقت و برداشت غيرمجاز قرار مي گيرد. اما ايمن كارت با توجه به امنيت بالاي آن، به صورت مستقيم متصل به هيچ يك از حساب‌هاي مشتري نمي باشد، بلكه دارنده ايمن كارت مي‌تواند در هر زمان به ميزان نياز خود، ايمن كارت را به سادگي شارژ نمايد. با شارژ ایمن کارت، استفاده از موجودی کارت صرفا تا سقف مبلغ شارژ شده، برای مشتريان از طريق كانال‌هاي مختلف فراهم است.

.

قابلیت‌های ایمن کارت بانک کارآفرین چیست؟

ایمن کارت قابلیت انجام تمامی تراکنش‌های مالی به شرح ذیل را داراست:

• برداشت وجه از دستگاه خودپرداز (مطابق با مقررات و ضوابط شبکه شتاب)

• خرید از پایانه‌های فروش (POS)

• خرید اینترنتی

• انتقال وجه به سایر کارت‌های عضو شتاب (مطابق با مقررات و ضوابط شبکه شتاب)

• پرداخت قبوض

• تغییر رمز اول و تخصیص رمز دوم

• دریافت پنج گردش آخر ايمن كارت از دستگاه خودپرداز

• دریافت مانده ايمن كارت از دستگاه خودپرداز

• دریافت 3 گردش آخر ایمن کارت از طریق تلفنبانک کارآفرین

.

چگونگی فرآیند شارژ ایمن کارت بانک کارآفرین توسط مشتریان

همچنین مشتریان می توانند با مراجعه به شعب سراسر كشور این بانك و تكمیل فرم درخواست صدور ایمن كارت، آن را دریافت و برای شارژ آن اقدام كنند. با شارژ ایمن کارت، استفاده از موجودی کارت صرفا تا سقف مبلغ شارژ شده، برای مشتريان از طريق كانال هاي مختلف فراهم می شود.

گفتنی است، دارندگان «ایمن کارت» می‌توانند از سه روش «شارژ کارت از طریق خودپردازها و انتقال وجه از هر یک از کارت های عضو شبکه شتاب به ایمن کارت (مطابق با مقررات و ضوابط شبکه شتاب)»، «شارژ از طریق اینترنت بانک کارآفرین (از طریق انتخاب گزینه انتقال وجه کارت به کارت – از کارت کارآفرین به ایمن کارت) و «شارژ کارت از طریق مراجعه دارنده کارت به شعبه» کارت خود را شارژ کنند.
منبع: بانک کارآفرین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.