راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انجام خدمات بانکی با سامانه پرداخت همراه مبتنی بر USSD پاسارگاد

pasargadمشتریان بانک‌پاسارگاد قادر هستند با استفاده از سامانه پرداخت همراه مبتنی بر USSD بانک پاسارگاد، به انواع خدمات بانکی، دسترسی آسان پیدا کرده و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاورمدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن بیان این مطلب گفت: سامانه پرداخت همراه مبتنی برUSSD بانک پاسارگاد با بهره گیری از تکنولوژیUSSD و با همکاری شرکت ایرانسل راه اندازی شده و برای مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل قابل استفاده است. وی ادامه داد: برای استفاده از این سامانه نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی گوشی تلفن همراه با سیم کارت ایرانسل نیست و تنها با گرفتن شماره #720* از روی تلفن همراه، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توان وارد منوی این برنامه شد. وی با اشاره به این موضوع که خدمات این سامانه قابل استفاده برای همه کاربران دارای یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب است خاطرنشان کرد: هم وطنان عزیز می توانند با این سامانه از خدماتی مانند پرداخت قبض، خرید شارژ همراه اول، خرید شارژ ایرانسل، دریافت موجودی کارت های عضو شبکه شتاب و انتقال کارت به کارت (مخصوص مشتریان بانک پاسارگاد) بهره مند شوند.

.

یک روز 24 ساعت نیست … #720* بانک پاسارگاد

720-Moarefi-way2pay-92-11-12

معرفی سرویس #720* بانک پاسارگاد(امپاد)

سامانه آنی بانک پاسارگاد (امپاد) با بهره گیری از تکنولوژی USSD راه اندازی شده و برای مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل، همراه اول و رایتل قابل استفاده است. برای استفاده از این سامانه نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی گوشی تلفن همراه نمی باشد و تنها با شماره گیری #720* خدمات مختلفی در اختیار کاربر قرار می‌گیرید. خدمات این سامانه قابل استفاده برای همه کاربران دارای یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سامانه www.paypaad.ir مراجعه کنید.

 .

خدمات #720*

• دریافت اعلام موجودی همه بانک‌ها

• خرید انواع شارژ سیم کارت های اعتباری

• پرداخت انواع قبوض (آب، برق، گاز و تلفن)

• انتقال وجه (ویژه مشترکین بانک پاسارگاد)

• خرید کالا با کد امپاد یا کد شناسه نوپاد

• کمک به مراکز خیریه

• کمک هواداران به باشگاه های ورزشی

هم میهنان گرامی برای اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه www.paypaad.ir مراجعه کنند و یا با مرکز اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82898289 تماس حاصل کنند.

.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کدهای USSD می‌توانید مطلب «USSD چیست؟ به همراه لیست تمام کدهای ussd و توضیحاتی درباره آنها» را در سایت راه پرداخت مشاهده کنید تا علاوه بر اطلاعات بیشتر لیست تمام کدهای USSD دیگر بانک‌ها و شرکت‌ها را مشاهده کنید.

منبع: بانک پاسارگاد

3 دیدگاه
  1. امید شیرمحمدی می‌گوید

    با عرض ادب و احترام
    لطفا تو خدمات پرداخت، امکان پرداخت اقساط بیمه عمر و آتیه پاسارگاد رو هم بنویسید، من نماینده بیمه تا الان این روش رو نمیدونستم

  2. سمیرا تورچی می‌گوید

    سلام من چند روزه با این روش حق بیمه پرداخت کردم نه پول به حساب برگشته نه هم پرداخت شده لطفا رسیدگی کنید.
    لطفا حق بیمه پاسارگاد رو فقط با همراه بیمه پاسارگاد پرداخت کنید درجا تو حساب می شینه و مشکل هم پیش نمیاد.من این دفعه چون اپلیکیشن همراه بیمه مشکل داشت با ستاره ۷۲۰ مربع پرداخت کردم کد پیگیری نداده به حساب من نیومده پول رو هواست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.