راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتقال وجه ساتنا و پایا روی خودپردازهای بانک مسکن ممکن شد

بانک مسکن در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ارایه سرویس‌های جدید به دارندگان مسکن کارت، انتقال وجه توسط سامانه‌های ساتنا و پایا را با استفاده از کد شبا و از طریق پایانه‌های خودپرداز و اینترنت بانک فراهم نمود.

نیکوفر صفری، رییس اداره خدمات نوین بانک مسکن، با اعلام این خبر افزود:‌ بانک مسکن، نخستین بانک در شبکه بانکی کل کشور است که امکان انتقال وجه به تمامی حساب‌‌های بانک‌های کشور را از طریق پایانه‌های خودپرداز بانک مسکن در کل کشور (با داشتن شناسه شبا) برای دارندگان مسکن کارت، امکان پذیر ساخته است. این امکان جدید کاهش زمان، هزینه‌های رفت وآمد، سهولت و سرعت در انجام کار را برای دارندگان مسکن کارت فراهم نموده است.

رییس اداره کل خدمات نوین در مورد نحوه استفاده از این خدمات تشریح کرد: دارندگان مسکن کارت می‌توانند از طریق خودپردازهای این بانک با ورود به منوی “انتقال وجه یا پرداخت اقساط” به منوی “انتقال وجه از طریق شناسه شبا” وارد شده و با توجه به مبلغ مورد نظر، گزینه “ساتنا” و یا “پایا” را انتخاب نمایند که با درج شناسه شبای حساب و مبلغ مورد نظر و پس از انجام تایید نهایی، عملیات انتقال انجام خواهد شد.

صفری در پایان اضافه کرد که این امکان در درگاه‌های مجازی بانک نیز فراهم می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.