راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امكان انتقال وجه بین‌بانکی برای دارندگان حساب‌های حقوقی و مشترک در بانک سينا

با راه‌اندازی سرويس كارپوشه در اينترنت بانک سینا، امكان انتقال وجه داخلی و بین‌بانکی كه پیش‌تر برای صاحبان حساب‌های حقيقی ميسر بود برای دارندگان حساب مشترک در بانک سينا و همچنين مشتريان حقوقی اين بانک فراهم شده است.

با راه‌اندازی سرويس كارپوشه در اينترنت بانک سینا، امكان انتقال وجه داخلی (عادی، دسته‌ای، مستمر) و بین‌بانکی (پايا و ساتنا) كه پیش‌تر براي صاحبان حساب‌های حقيقی ميسر بود برای دارندگان حساب مشترک در بانک سينا و همچنين مشتريان حقوقی اين بانک فراهم شده است.

با فعال‌سازی كارپوشه حقوقی در اينترنت بانک سينا، علاوه بر انتقال وجه‌های داخلی و بین‌بانکی از سپرده‌های حقوقی يا سپرده‌های حقيقی مشترک، خدماتی چون مشاهده و گزارش از تمامی انتقال وجه‌های ثبت‌شده از سپرده به همراه جزئيات كامل آن شامل سپرده مبدأ و مقصد، مبلغ انتقال داده‌شده، افراد تائیدكننده، وضعيت درخواست (لغو شده، انجام موفق يا ناموفق، منقضی، تائید شده و منتظر اجرا) و همچنين امكان تائید، لغو، ويرايش يا رد درخواست امکان‌پذیر شده است.

گفتنی است تمامی عمليات مجاز بر روی سپرده حقوقي با نظارت و كنترل امضا داران سپرده انجام خواهد شد.

نحوه انجام عمليات انتقال وجه در اينترنت بانک سينا با استفاده از سرويس كارپوشه هم بدین‌صورت است كه در ابتدا نماينده شركت و يا يكی از امضا داران سپرده، درخواست انتقال وجه را از سپرده موردنظر ثبت می‌نماید. سپس درخواست ثبت‌شده جهت تائید و يا رد درخواست به كارپوشه ساير امضا داران سپرده ارسال می‌گردد كه پس از دريافت تائید از تمامی امضا داران، با اجرای درخواست توسط فرد ثبت‌کننده، انتقال وجه با موفقيت انجام می‌گیرد.

 منبع: بانک سینا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.