راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افتتاح اولين شعبه تمام الكترونيك ملی در استان سيستان و بلوچستان

به مناسبت سالروز تأسيس بانك ملي ايران اولين شعبه تمام الكترونيك در استان سيستان و بلوچستان با حضور رئيس و مسئولان اداره امور شعب استان افتتاح شد و مورد بهره برداري قرار گرفت.

آقاي آزادي رئيس اداره امور شعب اين بانك بيان داشت: استفاده روز افزون از خدمات نوين و بانكداري الكترونيك لزوم بكارگيري شيوه‌هاي نو را بر همگان آشكار ساخته است، در اين ميان انتخاب خدمت متناسب با نياز مشتريان، موجب رضايتمندي مشتريان مي‌گردد.

وي با اشاره به رقابت تنگاتنگ بانك‌ها در عرصه بانكداري الكترونيك گفت: از مهمترين شاخصه‌هاي برتري در عرصه بانكداري الكترونيك اين است كه خدمت مورد نظر هميشه، همه جا و به آساني در دسترس مشتريان قرار گيرد كه شعبه تمام الكترونيك با توجه به وظيفه ذاتي خود اين مهم را محقق مي‌نمايد.

گفتني است افتتاح و توسعه شعبه تمام الكترونيك در مراكز استان‌ها به منظور ارائه خدمات آسان به جامعه و مشتريان يكي از سياست‌هاي محوري بانك ملي ايران محسوب مي‌‎شود.

اين شعبه كه داراي دستگاه‌هاي خودپرداز، خوددريافت، دستگاه كيوسك بانكي با قابليت انجام خدمات بانكي شتابي، كيوسك اطلاع رساني و … است، بدون حضور متصديان بانكي به ارائه خدمات به مشتريان مي‌پردازد.

منبع: بانک ملی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.