راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعلان جنگ Paypal به اپل / برای پول‌هایمان امنیتی بیشتر از سلفی‌هایمان می‌خواهیم

شرکت تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی PayPal در روزنامه‌ی سانفرانسیسکو کرونیکل٬ آگهی تبلیغاتی طعنه‌آمیزی منتشر کرده است که اشاره‌ مستقیم به سیستم انتقال وجه Apple Pay دارد و آن را به هک شدن سرویس آی‌کلود (iCloud) در چند روز پیش ربط داده است.

ظاهرا این روزها هر شرکت بزرگ و کوچکی که به نوعی تجارت و کسب و کارش در رقابت با اپل است٬ اقدام به انتشار تبلیغات ضد اپلی برای نشان دادن جلوه‌های مثبت خود می‌کند. اما این‌بار شرکت Paypal که در زمینه تجارت الکترونیکی فعالیت دارد شروع به متلک‌پرانی به اپل و سیستم Apple Pay کرده است!

در این آگهی که PayPal در روزنامه‌ی سانفرانسیسکو کرونیکل روز دوشنبه منتشر کرده و در زیر نیز مشاهده می‌کنید٬ این شرکت اتفاق هک شدن سرویس آی‌کلود و فاش‌شدن عکس‌ها و ویدیو‌های شخصی تعداد زیادی از اشخاص مهم و هنری آمریکایی را بهانه قرار داده و گفته:

ما «مردم» انتظار داریم تا پول‌هایمان بیشتر از عکس‌های سلفی‌مان امنیت داشته باشد. پی‌پال از اقتصاد مردم حمایت می‌کند.

اعلان جنگ Paypal به اپل / برای پول‌هایمان امنیتی بیشتر از سلفی‌هایمان می‌خواهیم

ما تا الان واکنش شرکت‌های سازنده‌ی موبایل و تبلت را در قبال محصولات اپل شاهد بودیم اما حالا اپل که خود را وارد بازی جدیدی کرده٬ دشمنان جدیدی نیز پیدا کرده است که باعث نشان دادن واکنش از سوی آن‌ها شده است.

PayPal زنگ خطر ورود اپل به تجارت و پول الکترونیک را به درستی شنیده ولی آیا با دست‌آویز قرار دادن اتفاقی که برای آی‌کلود افتاد٬ این شرکت می‌تواند بینش مردم را نسبت به Apple Pay عوض کند؟ اپل سابقا در مورد هک شدن تعداد زیادی از حساب‌های کاربری اشخاص معروف در آی‌کلاد اظهار داشت که مشکل به هیچ‌وجه از سیستم نبوده و مقصر اصلی٬ صاحبان این حساب‌های هک شده بودند که کلمه‌ی عبور قابل پیش‌بینی برای خود برگزیده بودند.

با این‌حال٬ اپل هنوز هم که هنوز است امنیتی‌ترین سرویس‌ها را ارائه می‌دهد که در مقابل امثال گوگل که سیستم عامل اندروید را ابداع کرد٬ بسیار قوی‌تر و منسجم‌تر عمل کرده است. اپل هیچ‌گاه به این نوع تبلیغات پاسخی نداده و مسلما جوابی برای PayPal نخواهد داشت. باید منتظر عرضه آیفون ۶ و بازخورد مردم نسبت به استفاده از سیستم Apple Pay باشیم.

منبع: زومیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.