راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان ثبت‌نام استارتاپ‌ها در نمایشگاه ITE

دبیرخانه همایش و نمایشگاه تراکنش از استارتاپ‌های فعال در صنایع مالی و بانکی دعوت کرد با مراجعه به ‌وب‌سایت جشنواره استارتاپ‌ها، برای حضور در رویداد ثبت نام به عمل آورند. همزمان با برگزاری نمایشگاه تراکنش، بخشی از آن به ارائه و معرفی کسب‌وکارهای نوپای حوزه مالی، بانکی و صنعت پرداخت اختصاص می‌یابد. هدف از این بخش، از یک سو فراهم کردن فضایی است  که این کسب ‌وکارها فرصت ارائه توانایی‌های خود به جریان اصلی و مدیران تصمیم‌گیر حوزه‌های بانکی و پرداخت را داشته باشند و از سوی دیگر، با حضور این استارتاپ‌ها در فضای نمایشگاه، انرژی و فضای نوآورانه آن‌ها به نمایشگاه منتقل شود و زمینه معرفی ایده‌های جدید فراهم گردد. در  این راستا نزدیک به 100 مترمربع فضای نمایشگاهی برای استقرار 20 تیم یا شرکت نوپای فعال در حوزه مالی و بانکی در نظر گرفته شده است.

Startup-ITE-Index-way2pay-94-07-06

لازم به يادآوری است استارت‌آپ‌هايی كه حداقل 6 ماه از عمر آن‌ها گذشته باشد و حداقل 24 ميليون تومان از آغاز تاكنون درآمد داشته باشند، به‌صورت كامل كار كرده و تعدادی مشتری جذب كرده باشند؛ می‌توانند در اين رويداد شركت كنند. علاوه بر فرصت شرکت در نمایشگاه، به تیم‌ها امتیاز شرکت در مسابقه ارایه (Pitch Fest) داده می‌شود تا در یک نیم‌روز دستاوردهای استارتاپ خود را در مقابل مدیران و دست‌اندرکاران صنعت مالی، بانکی و پرداخت و داوران و سرمایه‌گذاران ارایه نمایند. در پایان با نظر هیأت داوران سه تیم برتر انتخاب و از آن‌ها قدردانی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاريخ 15 مهر از طريق وب‌سايت www.techrun.ir برای ثبت‌نام در جشنواره استارت‌آپ‌ها كه در سه روز نمايشگاه تراکنش برگزار می‌شود، اقدام كنند.

منبع: همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.