راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از بانک سامان بعید بود؛ یک تجربه کاربر ناامیدکننده

دو روز پیش موردی پیش آمد که نیاز پیدا کردم فورا یک حساب کارتی در بانک سامان باز کنم. از آنجایی که در تبلیغات دیده یا شنیده بودم که صدور کارت بانکی در بانک سامان آنی است مرخصی ساعتی گرفتم و به نزدیک ترین شعبه بانک سامان رفتم. کاغذ بازی‌های اداری دریافت کارت که تقریبا 15 دقیقا طول کشید را انجام دادم و منتظر دریافت کارتم بودم که مسئول باجه گفت لطفا فردا برای دریافت کارت بیایید. الان مسئول صدور کارتمان نیست. با شنیدن این جمله فورا یاد این افتادم که باید یک بار دیگر مرخصی ساعتی بگیرم تا برای دریافت کارتم برگردم.

دیروز فشار کاری زیاد بود، دریافت کارت را گذاشتم برای امروز. امروز دوباره مرخصی ساعتی گرفتم و دوباره به شعبه رفتم و اما باز هم مسئول صدور کارت نبود و مسئول باجه کناری گفت جلوی باجه‌اش منتظر باشم تا مسئولش بیاید. تقریبا پانزده دقیقه‌ای آنجا جلوی باجه منتظر ماندم و نگاهی به ساعتم انداختم متوجه شدم بیشتر از این نمی‌توانم منتظر بمانم. رفتم به محل کارم و دوباره هنگام ناهار برگشتم تا بالاخره سعادت شد با مسئول مربوطه ملاقات کنم که زحمت بکشد کارت من را بدهد.

رو به مسئول باجه گفتم این سومین باری است که من برای دریافت کارتی می‌آیم که در رسانه‌ها با افتخار می‌گویید “آنی” ولی امروز سه روز از حساب باز کردن من می‌گذرد من سه بار به بانک مراجعه کردم تا کارتم را بگیرم. مسئول باجه هم جواب من را این چنین داد: “خب کارت شما همان روز صادر شده بود ولی در کشوی فلان مسئول بود که قفل بود.”

سوالی که آن لحظه از خودم پرسیدم این بود که کارتی که در کشوی قفل شده فلان مسئول باشد به چه درد من می‌خورد؟ حالا مشکل می‌خواهد از جانب مسئول باجه باشد، از جانب مسئول صادر کننده کارت، از جانب رئیس شعبه که عدم حضور کارمندش برایش مهم نیست و یا از جانب سیستم‌های نرم افزاری، برای من مهم نیست؛ من به عنوان یک مشتری معمولی، بانک سامان را مسئول می‌دانم.

 

اگر شما هم چنین تجربه‌ای در بانک‌های دیگر داشته‌اید با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

1 دیدگاه
  1. حسن عباسی فیروزجاهی می‌گوید

    من هم ازبانک سامان متنفرم بانک سامان،بانک مسکن،بانکهایی هستند که رفتارکارمندانشان درهرشعبه ای از شعب این بانک بامشتریان این بانکها خوب نیست و اگونه که باید کار مردم رو انجام نمیدن من خودم سه سال پیش تو بانک سامان حساب داشتم کارت عابربانک رو هم داشتم ولی شکست کارت رو ودیگه برای گرفتن المثنی اقدامی تا حالانکردم بانک مسکن که برای بستن حسابم اقدام کردم گفتن که پنج هزارتومن باید ته حساب باشه تاحالا میدونستین که بانکهایی که میکن مبلغی باید ته حساب بمونه تا بسته نشه همش یهونه هست؟اونا با پولی که اجازه برداشت به مشتریارونمیدن،سودهای هنگفتی میکنند وبه بهانه تسهیلات آسان مردم رو فریب میدن تا اونارو به سمت خودشون بکشن واین رو که میگن برای پرداخت وام وتسهیلات پول وبودجه ندارن همش دروغ است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.