راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آموزش چگونگی پرداخت اینترنتی قبوض مالیاتی با کارت بانکی

موديان مالياتي مي‌توانند بدون مراجعه به واحدهاي مالياتي، قبوض مالياتي را با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت درج شده بر روي قبوض با استفاده از سامانه پرداخت الکترونیکی مالیات که توسط بانک ملی گشایش یافته است، پرداخت نمايند. از این طریق دیگر نيازي به حضور مؤديان مالياتي در شعب بانك نيست و آنها مي‌توانند با استفاده از كارت‌هاي بانكي عضو شتاب و از طريق سامانه‌هاي مختلف اين بانك نظير خودپرداز، پايانه‌هاي فروش، اينترنت‌بانك، تلفن‌بانك، موبايل‌ بانك وكيوسك‌‌هاي بانكي مستقر در واحدهاي شهاب ملي، اقدام به پرداخت قبوض خود كنند.

اگر می‌خواهید اینترنتی قبض خود را پرداخت کنید، با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت می‌توانید به صفحه درگاه پرداخت الکترونیک قبوض بانک ملی مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود (هر بانکی) و شناسه قبض و شناسه پرداخت می‌توانید قبض خود را اینترنتی پرداخت کنید.

pardakht-ghoboz-melli-way2pay-92-04-02

با توجه به فرارسيدن تيرماه و افزايش فعاليت شركت‌ها براي تسليم اظهارنامه مالياتي و پرداخت ماليات، اين اقدام بانك ملي ايران مي‌تواند گام موثری در فراگیری پرداخت الکترونیک باشد.

7 دیدگاه
  1. فاطمی می‌گوید

    خیلی سخت و وقت گیره بهتره با یه سرچ قویتر و گذاشتن فرصت بیشتر سایت بهتری را معرفی می کردید .
    این سایت بسیار ساده تره.
    https://sadad.shaparak.ir/billpayment

  2. علی موسی می‌گوید

    باسلام
    میخواستم بدونم ایامیشه برای مالیات خونه بدون مراجعه به اداره مالیات قبض پرداخت مالیات صادربشه اگه دوستان اطلاع دارند ممنون میشم اطلاع رسانی کنید

    1. ناشناس می‌گوید

      میخواستم بدانم مالیات اپارتمان راسالیانه قبض صادرمیکند

  3. ناشناس می‌گوید

    سلام من مالیاتمو از طریق برنامه بام بانک ملی پرداخت کردم شماره حساب اداره مالیات و دادم با شناسه پرداخت و به حساب سازمان امور مالیاتی ریختم و از شناسه قبض استفاده نکردم آیا پرداختم درست است ؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید.

  4. ناشناس می‌گوید

    باسلام.آیابا برنانه آپ هم میتوان پرداخت کرد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.