راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آسا‌کارت بانک سامان چیست و چه مزایایی دارد؟

بانک سامان به‌منظور ایجاد امکان خريد آسان‌تر برای هموطنان، کارت اعتباری جدیدی با نام «آسا‌کارت» عرضه کرد. «آسا‌کارت» يکی از انواع کارت­‌‌های اعتباری بانک سامان است که به مشتریان امکان می‌دهد، بدون نیاز به پول نقد، با اعتبار خود نزد بانک سامان خرید و در آینده‌ بدهی خود را به‌طور کامل یا اقساطی تسویه کنند.

بر اساس این گزارش، برای نخستین بار در نظام بانکی کشور، ثبت درخواست، اعتبارسنجی و مشخص‌سازی سقف مبلغ اعتبار مشتری به‌صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و تمام متقاضیان، شامل مشتريان فعلی بانک سامان و نيز افرادی که با دريافت اين کارت، به جمع مشتريان بانک می‌­پيوندند، می‌توانند با مراجعه به ‌وب‌سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com یا یکی از شعب بانک، درخواست خود را ثبت کنند.

در مرحله اول، سقف اعتبار «آسا‌کارت» 40 میليون ريال (چهار ميليون تومان) است و برای هر مشتری فقط يک آساکارت صادر می‌شود. این کارت در مرحله نخست در اختیار شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد و در مرحله بعدی در شعب سراسر کشور قابل ارایه خواهد بود.

گفتنی است، متقاضیان دریافت «آسا‌کارت» برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در شهر تهران مراجعه کرده یا با شماره 6422-021 مرکز سامان ارتباط تماس بگیرند یا به وب سایت بانک سامان مراجعه نمایند.

.

آسا‌کارت اعتباری چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • همه اشخاص حقیقی که فاقد چک برگشتی و سابقه بدهی معوق در سیستم بانکی کشور هستند، می‌توانند از خدمت اعتباری آسا‌کارت بهره‌مند شوند.
  • درحال حاضر درخواست و صدور این کارت فقط در شعبه هایپراستار بانک سامان امکان‌پذیر است. در آینده این خدمت در سایر شعب بانک سامان نیز ارائه خواهد شد.
  • آسا کارت به‌صورت آنی صادر و در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • سقف اعتبار در آسا‌کارت مبلغ 40 میلیون ریال است.
  • با این کارت شما می‌توانید از تمامی فروشگاه‌ها و مراکز دارای پایانه فروش و وب‌سایت‌های دارای فروشگاه اینترنتی طرف قرارداد با شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) خرید کنید.
  • با استفاده از این کارت و ازطریق خودپردازهای عضو شبکه شتاب می‌توانید قبوض خدمات شهری (آب، برق، گاز و تلفن) خود را بپردازید.
  • با استفاده از خودپردازهای عضو شبکه شتاب می‌توانید از میزان اعتبار و موجودی کارت خود باخبر شوید.

چنانچه بدهی کارت شما بیش‌ از 10‌درصد سقف اعتبار آن باشد، می‌توانید به‌صورت اقساطی و در طول 24‌ ماه آن را بازپرداخت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه بازپرداخت بدهی کارت خود، بروشور کارت اعتباری را مطالعه کنید.

شما تا یک‌سال پس‌از دریافت کارت، برای استفاده از آن فرصت دارید. پس‌از این مدت، درصورت تمدید اعتبار کارت توسط شعبه، می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید.

این کارت یکبار مصرف است؛ به این معنا که پس‌از مصرف قابلیت شارژ دوباره ندارد.

.

نحوه دریافت آسا‌کارت اعتباری چگونه است؟

ثبت درخواست: شما می‌توانید به‌صورت آنلاین یا با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک سامان، درخواست خود را ثبت کنید. با ورود به سامانه اعتبارسنجی آسا‌کارت می‌توانید نسبت‌به ثبت آنلاین درخواست خود اقدام کنید. همچنین می‌توانید به یکی از شعب سامان بیایید تا درخواست شما توسط بانک ثبت شود. به‌محض ثبت درخواست، نتیجه به شما اعلام می‌شود.

نکته: چنانچه شما دارای سپرده‌ای بلندمدت با موجودی 50 میلیون ریال یا بیشتر نزد ما هستید، نیازی به ثبت درخواست، ارائه سفته و معرفی ضامن ندارید. کافی‌ست با همراه داشتن مدارک هویتی خود شامل اصل شناسنامه و کارت ملی به شعبه هایپراستار بانک سامان بیایید و آسا‌کارت اعتباری خود را دریافت کنید.

ارائه سفته و معرفی ضامن: اعطای آسا‌کارت اعتباری در قبال سفته تضمینی به میزان 52‌ میلیون ریال و معرفی یک نفر ضامن معتبر امکان‌پذیر است.

مراجعه به شعبه هایپراستار بانک سامان: پیش‌از سپری‌شدن یک‌ماه از زمان ثبت درخواست، با همراه‌داشتن سفته و مدارک خود به شعبه هایپراستار بانک سامان به نشانی تهران، بلوار فردوس غرب، بزرگراه شهید باکری جنوب، مرکز خرید هایپراستار، واحد 2 بیایید. درصورت عدم مراجعه تا یک‌ماه، لازم است دوباره درخواست خود را ثبت کنید.

برای ورود به صفحه آسا‌کارت اینجا کلیک کنید.

منبه: بانک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.