شرینو (شبکه اجتماعی خرید)

«شرینو» یا شبکه اجتماعی خرید، شبکه‌ای اجتماعی است که محتوایی که در آن به اشتراک گذاشته می‌شود، کالا است. فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد، محصولات خود را در شبکه منتشر می‌کنند و مشتریان یا کاربران عمومی می‌توانند مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، کالای منتشر شده را لایک کنند، کامنت بگذارند، کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و یا حول یک کالا محتوا تولید کنند.

اما مهم‌ترین تفاوت شیرینو این است که درون شبکهٔ اجتماعی به‌طور مستقیم امکان خرید کالا فراهم است. درواقع کاربر می‌تواند مستقیماً و بدون خروج از شرینو، کالای به اشتراک گذاشته شده را خریداری کند.

پلتفرم شرینو می‌تواند به‌عنوان زیر ساختی ارتباطی، پلی بین خرده فروشی آنلاین، نظام بانکی، سیستم‌های پرداخت و شبکه‌های اجتماعی باشد و ارزش‌هایی را خلق کند که تا قبل از این امکان ارائه آن وجود نداشتند!

 

سال شروع فعالیت: ۱۳۹۵

هم‌بنیان‌گذاران:

  • روح اله پرنیان
  • لاله آیروش

حوزه فعالیت: Social commerce / Payment

رقبا:

  • اینستاگرام
  • پینترست

 

خدمات:

  • پلتفرم تجارت اجتماعی (تجمیع فروشگاه‌های آنلاین)

 

مشتریان:

  • فروشگاه‌های اینترنتی
  • کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • کاربران عمومی

 

افتخارات:

  • یکی از ۶ طرح برگزیدهٔ رویداد این‌بانک ۲

 

دانلود لوگو با کیفیت شرینو {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.shareino.ir

تلفن:

دورنگار:

پست الکترونیک: rouhallah.basr@gmail.com

نشانی: تهران، خیابان فاطمی غربی، پلاک ۳۰۷

استارت‌آپ شرینو در شبکه‌های اجتماعی: