شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس)

شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (سهامی خاص) که به اختصار شرکت پارس نامیده می‌شود، به‌عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به شرکت هلدینگ داده ‌ورزی ‌سداد (سهامی خاص) در دوازدهم خردادماه سال ۱۳۹۳ تأسیس شد.

فعالیت‌های نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات تخصصی، در شرکت هلدینگ داده ‌ورزی ‌سداد از بدو تأسیس آن در خردادماه سال ۱۳۷۸ به‌طور مستمر در سطح بانک ملی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک جهان اسلام، با بیش از ۳۴۰۰ شعبه در سراسر کشور به انجام رسیده و این مهم در حال حاضر بر عهده‌ی شرکت «پارس» است.

توسعه‌ی سرویس‌ها، افزایش پرسنل پشتیبانی‌کننده در سطح کشور، نیاز به تخصص‌های گوناگون در حوزه‌های بانکی، ارائه‌ی خدمات بهتر به بانک‌ها و همچنین توسعه‌ی کسب‌وکار، از علل اصلی جدا شدن عملیات پشتیبانی سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، شبکه، خدمات امداد مشتریان و صدور کارت و رمز از شرکت هلدینگ و ایجاد شرکت «پارس» بوده است.

دانلود فایل PDF معرفی شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس) به زبان فارسی

دانلود فایل PDF معرفی شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس) به زبان انگلیسی

دانلود فایل PDF روزمه شرکت شتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس)

 

سال تأسیس:  ۱۳۹۳/۰۳/۱۲

مدیرعامل: سید ناصر طاهری

اعضای هیئت‌مدیره:

  • سید ناصر طاهری؛ رئیس هیئت‌مدیره
  • مهدی ملکان؛ نایب‌رئیس هیئت‌مدیره
  • مجید صحاف نایینی؛ عضو هیئت‌مدیره

تعداد کارکنان: ۶۱۷ نفر

حوزه‌ی فعالیت:

  • شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای ‌سداد درزمینه‌ی سیستم‌های نوین پرداخت الکترونیکی و پشتیبانی نرم‌افزار و سخت‌افزارهای رایانه‌ای فعال است. بیشترین حجم مجموعه فعالیت‌های شرکت «پارس» در چارچوب ارائه‌ی خدمات به بانک ملی ایران است.

رقبا:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

فرصت‌های شغلی و استخدام در شرکت پارس: اینجا را ببینید

 

محصولات و خدمات:

  • پشتیبانی، تست، پیاده‌سازی و به‌روزرسانی نسخه‌های نرم‌افزاری و بانک‌های اطلاعاتی
  • مشاوره، اجرا، نظارت و نگهداری شبکه‌های محلی (LAN) و گسترده (WAN)
  • نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی کیوسک‌های بانکی
  • پشتیبانی (نصب، راه‌اندازی و نگهداری ) کلیه تجهیزات رایانه‌ای بانک‌ها
  • تأمین قطعات، تجهیزات سخت‌افزاری و شبکه
  • صدور و شخصی‌سازی انواع کارت‌های بانکی (کارت‌های پرداخت، اعتباری، خانواده، هدیه کارت) و سایر کارت‌های موردنیاز بانک‌ها، همراه با عملیات رمز
  • پشتیبانی (نصب، راه‌اندازی و نگهداری) انواع UPS با توان بالا (OffLine؛ OnLine و…)
  • پشتیبانی (نصب، راه‌اندازی و نگهداری) انواع سیستم‌های نوبت‌دهی بانک
  • تعمیرات تخصصی در تهران و ۳۰ واحد تعمیرات در مراکز استان‌ها
  • مرکز مانیتورینگ یکپارچه شبکه (NOC)

 

مشتریان:

  • بانک ملی ایران اعم از ادارات، شعب، باجه‌ها و افراد مراجعه‌کننده به سراسر کشور به‌منظور دریافت خدمات و برخی بانک‌های دیگر در تعدادی از استان‌های کشور.

 

شرکای تجاری:

 

شرکت‌های زیرمجموعه:

 

افتخارات:

 

کاتالوگ برخی محصولات:

دانلود لوگو با کیفیت شرکت پارس {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.parssup.ir

تلفن: ۸۸۵۳۳۲۵۲-۰۲۱

دورنگار: ۸۸۷۰۷۴۹۴-۰۲۱

پست الکترونیک: info@parssup.ir

نشانی: میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، کوچه چهاردهم غربی، پلاک ۱۹

شرکت پارس در شبکه‌های اجتماعی: