راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت نبض افزار رایان اندیش

با توجه به نیازمندی سیستم‌های بانکداری الکترونیک به سنجش دقیق شاخص‌های کیفی خدمات ارائه شده، مجموعه نبض افزار به‌عنوان یک واحد کسب‌وکار به پشتوانه توانمندی علمی و تجربیات کار‌شناسان زبده در این زمینه، در سال ۱۳۸۶ با حمایت مادی و معنوی شرکت توسن و دانشگاه تهران فعالیت خود را آغاز کرد و محوریت فعالیت خود را تولید نرم‌افزارهای گزارش‌گیری از وضعیت سوییچ و سامانه متمرکز بانک‌های مشتریان توسن قرار داد.

در ادامه ذیل گسترش فضای همکاری با مشتریان غیر مرتبط با شرکت توسن، در سال 1390 شرکت نبض افزار رایان اندیش به‌عنوان مجموعه‌ای مستقل با هدف‌گذاری رشد کیفیت خدمات و نهادینه کردن SLA به ازای خدمات مختلف در بستر ICT، تاسیس شده است. در سال‌های اخیر شرکت نبض افزار با انجام چندین پروژه موفق مشاوره، مانیتورینگ و اندازه‌گیری شاخص‌های کیفی توانسته وضعیت کیفیت سرویس را در بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت بهبود دهد که این امر منجر به کاهش خطای شبکه و رسیدن آن از سطح 5 تراکنش یک خطا به 120 تراکنش یک خطا شده است. این شرکت قصد دارد از طریق سنجش کیفیت و محاسبه توافق سطح خدمت نقش خود را در بهبود وضعیت کیفی بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌های پرداخت و همچنین صنایع مبتنی بر ICT ایفا کند.

.

سال تأسیس: 1390

مدیرعامل:

[mks_tabs nav=”horizontal”]
[mks_tab_item title=”محمدرضا جمالی”]

متولد سال: 1357/06/01

تحصیلات:

  • کارشناسی مهندسی کامپیوتر (گرایش سخت افزار)؛ دانشگاه امیرکبیر
  • کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر (گرایش هوش مصنوعی)؛ دانشگاه شیراز
  • دکتری برق و کامپیوتر (گرایش ماشین و رباتیک)؛ دانشگاه تهران

سمت‌ فعلی:

  • مدیرعامل شرکت نبض افزار

شرکت‌های تاسیس کرده‌:

  • تاسیس شرکت نبض افزار از سال90 تاکنون

فیس‌بوک: www.facebook.com

لینکدین: www.linkedin.com
[/mks_tab_item]
[/mks_tabs]

تعداد کارکنان: 23 نفر

حوزه فعالیت: سنجش کیفیت خدمات بانکی و ICT / مانیتورینگ سوییچ و سامانه‌های متمرکز بانکی / محاسبه SLA / تحلیل‌های کسب‌وکار

رقبا:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

فرصت‌های شغلی و استخدام در شرکت نبض افزار رایان اندیش: اینجا را ببینید

.

محصولات کلیدی:

  • نرم‌افزار پایش و تحلیل عملکرد خودپردازها (ATM Monitoring)
  • نرم‌افزار پایش و تحلیل عملکرد خودپردازها تحت اندروید
  • نرم‌افزار پایش و تحلیل عملکرد پایانه های فروش (POS Monitoring)
  • نرم‌افزار تحلیل عملکرد سوییچ (Switch Miner)
  • نرم‌افزار تحلیل عملکرد سامانه متمرکز (Core Miner)
  • نرم‌افزار داشبورد سوییچ و سامانه متمرکز بانکی
  • نرم‌افزار داشبورد کارمزد و تحلیل‌های کسب‌وکار
  • نرم‌افزار داشبورد شاپرک
  • نرم‌افزار محاسبه صورت‌حساب (SLA) سرویس‌های بانکی (چرتکه)

.

خدمات:

  • محاسبه توافق‌نامه سطح خدمت (SLA)
  • گزارش‌های منظم ماهانه، 6 ماهه و سالانه تحلیل عملکرد سوییچ پرداخت بانکی
  • گزارش‌های منظم ماهانه، 6 ماهه و سالانه تحلیل عملکرد سامانه متمرکز بانکی
  • خدمات مشاوره شناسایی و بهبود سامانه‌های بانکی
  • گزارش‌های بانک مرکزی
  • گزارش‌های خاص تحلیلی سوییچ و سامانه‌های متمرکز بانکی و کانال‌های تراکنش

.

مشتریان در طول فعالیت شرکت:

بانک‌ها و موسسات مالی:

  • بانک ملی
  • بانک تجارت
  • بانک سپه
  • بانک ملت
  • بانک صادرات ایران
  • بانک شهر
  • بانک آینده
  • بانک انصار
  • بانک سامان
  • بانک سرمایه
  • بانک دی
  • بانک اقتصاد نوین
  • بانک سینا
  • بانک پست بانک ایران
  • بانک حکمت ایرانیان
  • بانک پارسیان
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
  • بانک کشاورزی

شرکت‌های پرداخت:

  • پرداخت نوین آرین
  • پرداخت الکترونیک سامان کیش
  • کارت اعتباری ایران کیش
  • فن آوا کارت
  • داده‌ورزی سداد
  • سایان کارت
  • ارتباط فردا

شرکت‌های فراهم‌آورنده سرویس:

  • خدمات انفورماتیک
  • توسن
  • ایران ارقام
  • توسن تکنو
  • رایانه خدمات امید

نهادهای حاکمیتی:

  • شرکت شاپرک
  • پژوهشکده پولی و بانکی

.

شرکای تجاری:

.

شرکت‌های زیرمجموعه:

.

پروژه‌های انجام‌شده:

  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک‌های طرف قرارداد شرکت توسن؛ سال 1389
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک‌های طرف قرارداد شرکت توسن؛ سال 1390
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک تات؛ سال 1390
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار ATM Monitoring در بانک تات؛ سال 1390
  • تحلیل عملکرد سوییچ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان؛ سال 1390
  • توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار Core Miner در موسسه مالی و اعتباری مهر؛ سال 1390 تاکنون
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک‌های طرف قرارداد شرکت توسن؛ سال 1391
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک تات؛ سال 1391
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار ATM Monitoring در بانک تات؛ سال 1391
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار POS Monitoring در بانک تات و شرکت تجارت الکترونیک تات؛ سال 1391
  • تحلیل عملکرد سوییچ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان؛ سال 1391
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک تجارت؛ سال 1391
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک ملی؛ سال 1391
  • تحلیل عملکرد سوییچ شرکت کارت اعتباری ایران کیش؛ سال 1391
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار POS Monitoring در شرکت پرداخت نوین آرین؛ سال 1392
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار ATM Monitoring در بانک انصار؛ سال 1392
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار ATM Monitoring در بانک آینده؛ سال 1392
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار POS Monitoring در بانک آینده و شرکت ارتباط فردا؛ سال 1392
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک آینده؛ سال 1392
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک تجارت؛ سال 1392
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک ملی؛ سال 1392
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک سپه؛ سال 1392
  • تحلیل عملکرد سوییچ PSP شرکت داده‌ورزی سداد؛ سال 1392
  • تحلیل عملکرد سوییچ PSP شرکت فن آوا؛ سال 1392
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک شهر؛ سال 1392
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار داشبورد سوییچ و سامانه متمرکز در بانک آینده؛ سال 1393
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار داشبورد سوییچ و سامانه متمرکز در بانک شهر؛ سال 1393
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار ATM Monitoring در بانک شهر؛ سال 1393
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار داشبورد سوییچ در بانک تجارت؛ سال 1393
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار داشبورد سوییچ در بانک صادرات؛ سال 1393
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار داشبورد سوییچ در بانک ملی؛ سال 1393
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار POS Monitoring در شرکت فن آوا؛ سال 1393
  • تحلیل عملکرد سوییچ PSP شرکت فن آوا؛ سال 1393
  • تحلیل عملکرد سوییچ PSP شرکت پرداخت نوین آرین؛ سال 1393
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک سپه؛ سال 1393
  • مشاور بانک تجارت در زمینه بهبود عملکرد سامانه کارت؛ سال 1391 تاکنون
  • مشاور بانک تجارت در زمینه تجزیه‌وتحلیل خدمات الکترونیکی از دیدگاه کارمزد و عضو کمیته کارمزد بانک تجارت؛ سال 1393 تاکنون
  • پروژه مشاوره بهبود شاخص MTTF در مشتریان شرکت خدمات انفورماتی؛ سال 1394
  • پروژه مشاوره بهبود کیفیت مشتریان شرکت ایران ارقام؛ سال 1395
  • پروژه گزارش‌های منظم از وضعیت عملکرد سوییچ شرکت پرداخت الکترونیک سامان؛ سال 1395
  • پروژه مشاوره و اندازه‌گیری SLA بانک ملی ایران؛ سال 1395
  • پروژه تحلیل وضعیت تراکنش‌های خودبانک (VTM) بانک شهر؛ سال 1395
  • پروژه تحلیل کسب‌وکار شرکت دی دی بود وابسته به بانک حکمت ایرانیان؛ سال 1395
  • پروژه سنجش کیفیت زیرساخت و کسب‌وکارهای شرکت اینفوتک

 

افتخارات:

سخنرانی‌ها

  • سخنرانی در پنل تخصصی «بررسی مدل درآمدی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکی» پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ دی‌ماه 94
  • سخنرانی در پنل تخصصی «چالش‌های پیش رو استارت‌آپ‌های مالی کشور»؛ رویداد فین استارز؛ تیر 95
  • سخنرانی با موضوع «بررسی ابعاد و بهبود کسب‌وکار شرکت ایران ارقام»؛ شرکت ایران ارقام؛ شهریور 95
  • سخنرانی با موضوع «جایگاه آینده بیت کوین در کسب‌وکار»؛ کارگاه بیت کوین نمایشگاه تراکنش ایران؛ آبان ماه 95
  • سخنرانی با موضوع «چالش‌های پیش رو استارت‌آپ‌های مالی کشور»؛ کمیسیون اقتصاد دیجیتال ایران؛ اتاق بازرگانی ایران؛ آبان ماه 95
  • سخنرانی در میزگرد بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‎های مالی و نقش رسانه‌ها؛ بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات؛ آبان ماه 95

مقالات چاپ‌شده

منتشرشده در اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت – اسفندماه ۱۳۹۰:

  • زهرا جهان، حمید آقایی، محمد کمیجانی، محمدرضا جمالی و بابک نجار اعرابی (1390)، ارزيابي وضعيت شاخص‌هاي عملکردي شبکه بانکي کشور بر مبناي روش شش سيگما، اولين همايش بين‌المللي بانكداري الكترونيک و نظام‌هاي پرداخت؛ مركز همايش‌هاي برج ميلاد
  • سهیلا کريمي، محمد کمیجانی، محمدرضا جمالی و بابک نجار اعرابی (1390)، مدل‌سازي شبکه پرداخت الکترونيکي و بررسي تأثیر سقف زمان پاسخ در پايداري سامانه بانکي، اولين همايش بين‌المللي بانكداري الكترونيک و نظام‌هاي پرداخت؛ مركز همايش‌هاي برج ميلاد

منتشرشده در دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت – دی‌ماه ۱۳۹1:

  • ﻣﺤﻤﺪ ﮐﻤﯿﺠﺎﻧﯽ، نگار حسن‌پور، بابک نجار اعرابی (1391)، محاسبه دسترس‌پذیری حس شده از سوی کاربر نهایی بر اساس بازسازی الگوی تقاضای تراکنش بانکی، دومین همايش بين‌المللي بانكداري الكترونيك و نظام‌هاي پرداخت؛ مركز همايش‌هاي صداوسیما
  • زﻫﺮا ﺟﻬﺎن، ﻣﺤﻤﺪ ﮐﻤﯿﺠﺎﻧﯽ، ﻣﻬﺪي ﮐﺮاري (1391)، پیش‌بینی کوتاه‌مدت و میان‌مدت تراکنش‌های بانکی با بهره‌گیری از شبکه‌های عصبی مصنوعی، دومین همايش بين‌المللي بانكداري الكترونيک و نظام‌هاي پرداخت؛ مركز همايش‌هاي صداوسیما
  • ﺳﻬﯿﻼ ﮐﺮﯾﻤﯽ، ﻣﺤﻤﺪ ﮐﻤﯿﺠﺎﻧﯽ، ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎ ﺟﻤﺎﻟﯽ، ﺑﺎﺑﮏ ﻧﺠﺎر اﻋﺮاﺑﯽ (1391)، مدل‌سازی زنجیره انجام تراکنش سوییچ بانکی و بررسی تاثیر پارامترهای سقف زمان پاسخ و دسترس‌پذیری اجزای زنجیره بر روی ‌دسترس‌پذیری حس شده توسط کاربر و تراکنش‌های بازگشتی، دومین همايش بين‌المللي بانكداري الكترونيك و نظام‌هاي پرداخت؛ مركز همايش‌هاي صداوسیما
  • ﭘﺮﻧﯿﺎ ﻧﻘﻮي، ﻣﺤﺪﺛﻪ ﻣﺮادي، ﻣﺤﻤﺪ ﮐﻤﯿﺠﺎﻧﯽ، ﺑﺎﺑﮏ ﻧﺠﺎر اﻋﺮاﺑﯽ (1391)، شناسایی و مدل‌سازی الگوی مراجعه به خودپرداز و پایانه فروش از نقطه دید سويیچ پرداخت الکترونیکی با هدف سنجش شاخص‌های کیفیت، دومین همايش بين‌المللي بانكداري الكترونيك و نظام‌هاي پرداخت؛ مركز همايش‌هاي صداوسیما
  • ﻣﺤﺪﺛﻪ ﻣﺮادي، ﻣﺤﻤﺪ ﮐﻤﯿﺠﺎﻧﯽ، ﺣﻤﯿﺪ آﻗﺎﯾﯽ، ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎ ﺟﻤﺎﻟﯽ، ﺑﺎﺑﮏ ﻧﺠﺎر اﻋﺮاﺑﯽ (1391)، شبیه‌سازی شبکه نمونه پرداخت الکترونیکی در سطح تراکنش و بررسی دسترس‌پذیری حس شده توسط کاربر در دو معماری متمرکز و گسترده، دومین همايش بين‌المللي بانكداري الكترونيك و نظام‌هاي پرداخت؛ مركز همايش‌هاي صداوسیما
  • ﺣﻤﯿﺪ آﻗﺎﯾﯽ ﻣﻐﺎﻧﺠﻮﻗﯽ، ﺑﺎﺑﮏ ﻧﺠﺎر اﻋﺮاﺑﯽ (1391)، ارائه روشی هوشمند برای تخمین میزان خطای شبکه پرداخت الکترونیک، دومین همايش بين‌المللي بانكداري الكترونيك و نظام‌هاي پرداخت؛ مركز همايش‌هاي صداوسیما

منتشرشده در چهارمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت – دی‌ماه 1393:

  • محمدرضا جمالی، هومن رضوی، ارزیابی روش جریمه و پاداش بانک مرکزی برای تراکنش‌های ناموفق صادرکنندگی کشور، چهارمین همايش بين‌المللي بانكداري الكترونيك و نظام‌هاي پرداخت؛ برج میلاد تهران
  • هومن رضوی، رضا نورمحمدی، محمد کمیجانی، محمدرضا جمالی، تخمین و محاسبه فرصت‌های پذیرندگی از دست رفته و جرایم خطای صادرکنندگی یک بانک نمونه، چهارمین همايش بين‌المللي بانكداري الكترونيك و نظام‌هاي پرداخت؛ برج میلاد تهران

منتشرشده در پنجمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت – دی‌ماه ۱۳۹4:

  • هومن رضوی، محمدرضا جمالی، شناسایی آماری توزیع فضای پرداخت کشور، پنجمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت –برج میلاد تهران
  • Hooman Razavi, B.Hassanpour, A.Karimisefat, Jean-Fabrice Lebraty,  “Prediction of ATM Device’s Income in Acquire Mode Using Data Mining Techniques based on Artificial Neural Networks” , The 5th International Conference on Electronic Banking and Payment Systems, Tehran, Iran, 2016. (Accepted for Oral Presentation).

منتشرشده در ششمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت – دی‌ماه ۱۳۹5:

  • هومن رضوی، مریم حسین پور، سجاد یزدانی محمدرضا جمالی، تحلیل هزینه-فایده استفاده از خودپردازهای غیرنقد در شبکه بانکداری الکترونیک ایران، ششمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ برج میلاد تهران-دی‌ماه 1395

پذیرفته شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی – اسفندماه ۱۳۹5:

  • هومن رضوی، مریم حسین پور، سجاد یزدانی، محمدرضا جمالی، طراحی چهارچوب توافق‌نامه سطح خدمت برای سامانه‌های بانکداری الکترونیک، اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی؛ دانشگاه علم و فرهنگ تهران-بهمن ماه 1395

منتشرشده در مجله عصر ارتباط- زمستان 1393:

  • محمدرضا جمالی، هومن رضوی، چارچوب کنونی دریافت و پرداخت کارمزد در بانکداری الکترونیک باعث افزایش نقدینگی و تورم می‌شود، مجله عصر ارتباط، زمستان 1393، شماره 16، صفحه 14 تا 18

منتشرشده در مجله پیوست:

  • محمدرضا جمالی، میان ماه من تا ماه گردون (نگاه 360 درجه به کارت اعتباری در ایران)
  • محمدرضا جمالی، میکروارگانیسم‎های صنعت پرداخت (نگاهی تحلیل به FinTech در ایران)
  • محمدرضا جمالی، بانک مرکزی سوار بر نرخ بهره است. (تحلیل آثار مکانیزم کارمزد بانک مرکزی بر نرخ بهره)
  • هومن رضوی، بانکداری الکترونیک در کشور چقدر بر چهارچوب اقتصاد مقاومتی منطبق است؟
  • هومن رضوی، از این 9 به آن 9 فرج است. (بررسی تاثیر کیفیت بر کسب‌وکار بانکداری الکترونیک)

مقالات انگلیسی:

  • Shahedi، Y.، Shah-Hosseini، H.، Nikimaleki، Kh. and Jamali، M. R. “Evaluation of Banking Payment Switch Daily Operation Based on Fuzzy Methods”. 3rd International Conference on Machine Learning and Computing (ICMLC).
  •   Jamali، M. R.، Khodadadi، A. and Lucas C. “Pattern Oriented Design of Operational Intelligent Software for Evaluation of Electronic Banking Switch”. ECDC 2010، Kish Island، Iran، September

.

دانلود لوگو با کیفیت نبض افزار رایان اندیش {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.pulseware.ir

تلفن: 22876870-021 و 22876855-021

دورنگار: 88171466-021

پست الکترونیکی: info@pulseware.ir

نشانی: سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه پرستو، پلاک 26، طبقه سوم

شرکت نبض افزار رایان اندیش در شبکه‌های اجتماعی:

Linkedin-Logo-Template-way2pay-95Telegram-Logo-Template-way2pay-95