راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سفیر آبی آرام

شرکت سفیر آبی آرام به‌عنوان اولین و تنها مرکز پاسخگویی مشاع خصوصی در ایران با ایجاد زیرساخت‌های حرفه‌ای در حوزه خدمات پشتیبانی سطح یک و دو Call Center ،Contact Center و Help Desk با استفاده از نیروی انسانی متخصص و با تجربه فعالیت می‌کند.

همکاری با شرکت‌های بین‌المللی، مطرح در حوزه ارتباطات و وجود استانداردهای حرفه‌ای، این شرکت را به قطب مطرح صنعت امداد مشتریان تبدیل کرده است. انعطاف‌پذیری در رویارویی با مشتریان و ارائه انواع خدمات مشاوره ازجمله سوابق حرفه‌ای شرکت سفیر آبی آرام محسوب می‌شود.

1389

متولد: 1350

تحصیلات:
کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) از مؤسسه آموزش عالی پژوهش صنایع ایران
کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب‌وکار (MBA) از مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان
دکترا مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (DBA) از دانشگاه کارآفرینی دانشگاه تهران

سمت:
مدیرعامل شرکت سفیر آبی آرام

سمت‌های پیشین:
کارشناس نظارت به شرکت در سازمان بورس اوراق بهادار تهران
کارشناس اداری و مالی در شرکت حباب ساز (وابسته به بانک صنعت و معدن)
مسئول کارگزینی و اداری و منابع انسانی در گروه صنعتی پارس الکتریک(پارس گالری-لوازم خانگی پارس)
مسئول کارگزینی و اداری در شرکت شرکت‌های صنعتی تهران (وابسته به وزارت صنایع)

احمد مرآت‌نیا

علیرضا حسین‌نژاد

محمدعلی قنادیان

370 نفر

  • ارائه خدمات در زمینه مرکز تماس
  • مرکز ارتباط، بازاریابی و فروش تلفنی
  • ارائه خدمات مشاوره فنی، آموزشی و راهبری و عملیات مرکز پاسخگویی
  • علیرضا حسین نژاد
  • پاسخگویی
  • ارائه خدمات ٢٤ ساعته پاسخگويی در هفت روز هفته به‌عنوان مركز مشاع پاسخگويی
  • بانک آینده
  • سامسونگ
  • کارت اعتباری ایران کیش
  • هوآوی
  • فن آوا کارت
  • اتاق بازرگانی صنایع
  • معادن و کشاورزی ایران
  • شاپرک
  • هواپیمایی قشم ایر
  • بانک شهر
  • داده‌ورزی سداد
  • و…
  • شرکت رهیاب رایان فردا
  • شرکت پرداز گستر تدبیر
  • مجوز واحد فناوری پارک فناوری پردیس
  • گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان
  • گواهی رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی
  • اشتهار به کیفیت
  • گواهینامه شرکت برتر از بین شرکت‌های D.A.S
  • سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008
  • سیستم اندازه‌گیری رضایت مشتری 2012:ISO 10004
  • مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
  • انجمن انفورماتیک ایران

وب‌سایت: abcallcenter.com

تلفن: 71394200-021

دورنگار: 76250314-021

پست الکترونیک: info@abcallcenter.com

نشانی: پارک فناوری پرديس، نبش نوآوری هفتم، پلاک ٧١


آخرین نوشته ها و اخبار درباره سفیر آبی آرام


شرکت سفیر آبی آرام

برقراری 140 هزار تماس ورودی و خروجی در سال 99 / بررسی عملکرد مرکز پاسخ‌گویی تلفنی کارگزاری مسکن مهر پردیس

روز چهارشنبه 4 اسفند، نشستی در خصوص برنامه‌ریزی سال آینده و عملکرد شرکت سفیر آبی آرام، با حضور پیمان پیرفرشی عضو هیئت مدیره و مشاور عالی مدیرعامل این شرکت، برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، باتوجه‌به لزوم

سفیر آبی آرام در رویداد جهانی انتخاب بهترین مراکز تماس، رتبه دوم را کسب کرد

شرکت سفیر آبی آرام به عنوان نماینده کشور در پانزدهمین رویداد انتخاب بهترین مراکز تماس در جهان در بخش مراکز تماس برون‌سپار و در منطقه اروپا، آفریقا و خاورمیانه موفق به کسب رتبه دوم شد. به گزارش روابط عمومی شرکت سفیر آبی آرام، پانزدهمین

مسیریابی مبتنی‌بر مهارت در مراکز تماس چگونه صورت می‌گیرد؟

در گذشته، عموماً کارشناسان قادر به پاسخگویی تماس‌هایی بودند که تنها به یک صف متصل و به یک نوع تماس اختصاص داده می‌شد. این بدین معنی است که کارشناسانی که می‌توانستند با انواع مختلفی از تماس‌ها سروکار داشته باشند، مجبور بودند مجددا در

وظایف کارشناس مرکز تماس چیست؟

کارشناس مرکز تماس فردی است که تماس‌های ورودی یا خروجی مشتریان یک کسب‌وکار را مدیریت می‌کند و با سؤالات، شکایات یا مشکلات مشتری سروکار داشته باشد. کارشناس مرکز تماس از دانش خود در مورد محصولات، خدمات و سیاست‌های شرکت برای کمک