راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامان دوباره حامی تیم ملی والیبال شد / گزارش تصویری

عصر دیروز طی مراسمی که با حضور مسئولان و مدیران بانک سامان و مسئولان فدراسیون والیبال برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری این مؤسسه بانکی و حمایتش از تیم‌های ملی والیبال به امضا طرفین رسید.

saman-volleyball-1-Index-way2pay-93-01-18

سید احمد طاهری مدیر عامل بانک سامان در آغاز این مراسم گفت: بر اساس توافقنامه‌ای که امروز امضا خواهد شد بانک سامان به عنوان حامی والیبال ایران از ملی پوشان حمایت خواهد کرد. مدیر عامل بانک سامان ادامه‌داد: امیدوارم این توافقنامه به رشد و توسعه ورزش والیبال ایران کمک کند.

saman-volleyball-2-Index-way2pay-93-01-18

محمد داورزنی، رییس فدراسیون والیبال نیز گفت: بانک سامان براساس این توافقنامه از مجموعه تیم‌های این فدراسیون شامل تیم ملی و رده‌های سنی درسال ۹۳ حمایت خواهد کرد.رییس فدراسیون والیبال افزود: خرسندیم که یک برند ایرانی به عنوان حامی ملی پوشان والیبال ایران انتخاب و در رویدادهای ملی و بین‌المللی معرفی می‌شود.

وی همچنین اظهارکرد: البته این حامی درسال گذشته نیز با فدراسیون والیبال نیز همکاری داشت و عملکرد مناسب ملی پوشان با حمایت این موسسه مالی باعث ایجاد لبخند شادی مردم ایران شد.

saman-volleyball-Index-way2pay-93-01-18

بر اساس تفاهم نامه‌ای که در این مراسم بین مدیرعامل بانک سامان و رییس فدراسیون والیبال به امضا رسید بانک سامان برای دومین سال متوالی حامی مالی والیبال ایران شد.در پایان این مراسم مدیرعامل ، مدیربازاریابی بانک سامان و رییس فدراسیون والیبال به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

منبع: پول پرس + تصاویر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.