پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
رهیاب رایان فردا
شرکت رهیاب رایان فردا در سال ۱۳۸۶ به منظور ایجاد و توسعه سیستمهای موردنیاز مشتریان سازمانی، با هدف بهبود فرآیندهای سازمانی، با بهکارگیری نیروهای متخصص و خلاق و جدیدترین ابزار و روشهای تولید و بهبود نرمافزارهای سازمانی تأسیس شد. پس از تغییر اعضای هیأتمدیره در سال ۱۳۹۲، اهداف، استراتژیها و برنامههای عملیاتی شرکت در همه زمینهها بازبینی و نتیجه بازبینی در قالب اهداف جدید به مدیرعامل شرکت ابلاغ شد تا نسبت به تهیه و تدوین برنامههای عملیاتی برای دو حوزه فعالیت شرکت اقدامات لازم انجام شود.
حوزه اول: توسعه فعالیت شرکت در زمینه ارائه راهحلهای جامع، تولید و عرضه نرمافزار وبمبنا، افزایش محصولات و خدمات قابل عرضه به مشتریان از جمله اهداف جدید شرکت بودهاند. برای نیل به این اهداف پس از جذب و بهکارگیری کارشناسان و متخصصین مرتبط، نیازهای مشتریان شرکت شناسایی و مدونشده و متناسب با هر نیاز راهکار مقتضی عرضه شده است که از جمله آنها میتوان به تولید سایت و پورتالهای سازمانی با استفاده از Microsoft SharePoint اشاره کرد.
حوزه دوم: ارائه راهکارهای سیستمی و تولید نرمافزاریهای تخصصی صنعت بانکداری، ارائه مشاوره و تأمین سختافزار قابل استفاده در راهکارها، پشتیبانی از سیستمهای عرضهشده و تعریف و مدیریت پروژههای نرمافزاری بخش دیگری از فعالیتهای شرکت را تشکیل میدهند. شرکت رهیاب رایان فردا از سال 1392، به عنوان ارائهدهنده راهكارهاي نوين بانكي و پرداخت الكترونيک موفق به اخذ مجوز انحصاري فروش و پشتيبانی از پنجمين برند پايانه فروشگاهی پرفروش دنيا (شركت SZZT) شد و در دو بخش B2B و B2C مشغول به فعالیت است.
سال تأسیس:
1386
مدیرعامل:
سمت:
مدیرعامل شرکت رهیاب رایان فردا
خدمات:
- پرداخت بدون کارت
- درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)
- نرم افزار و اپلیکیشن
- تعمیر و پشتیبانی
- کُرور
- پایانههای فروش
افتخارات:
- اخذ گواهینامه بینالمللی سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001 – 2015) از شرکت IMQ ایتالیا
- اخذ گواهینامه بینالمللی رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO 10002 – 2015)
- اخذ گواهینامه بینالمللی سنجش رضایت مشتریان (ISO 10004 – 2015)
- اخذ گواهینامه بینالمللی سیستم مدیریت آموزش (ISO 10015 – 1999)
- اخذ مجوز عضویت در شبکه نوآوری تهران (Tinet)
- اخذ مجوز پرداختیاری از بانک مرکزی و امضای تفاهمنامه با شرکت شاپرک
راههای ارتباطی:
وبسایت: rahyabrayan.com
تلفن: ۸۸۸۷۸۷۳۱-۰۲۱ الی ۳
دورنگار: ۸۸۸۷۸۷۳۴-۰۲۱
پست الکترونیک: SALES@RAHYABRAYAN.COM
نشانی: تهران، پردیس، پارک فنآوری پردیس، خیابان نوآوری سوم، پلاک ۳۴
لینک شرکت در شبکههای اجتماعی: