حامیان

شبکه راه پرداخت از ابتدای سال ۹۶ و در شروع هفت سالگی فعالیت، راهبرد جدیدی برای فعالیت در بازار ایران انتخاب کرد که نسبتا جدید و ناشناخته است. در ایران رسانه‌های دیجیتال برای کسب درآمد به تبلیغات بنری رو آورده‌اند؛ راه پرداخت هم از این قاعده مستثنا نبود. این در حالی است که در دنیا این سبک از تبلیغات محدود شده است. با گسترش بازاریابی محتوایی و جدی گرفتن مفهوم تولید محتوا توسط کسب‌وکارهای مختلف به نظر می‌رسد ما هم بتوانیم شیوه‌های جدید را امتحان کنیم. به همین دلیل مانند رسانه‌های تخصصی دنیا با کسب‌وکارها رابطه «حامی راهبردی» را در پیش گرفته‌ایم. خوشبختانه بسیاری از کسب‌وکارهای پیشروی ایران در مسیر ما را همراهی کرده‌اند و ما دست همکاری دیگر فعالان را هم می‌فشاریم.

از چالش‌های این روش، تحت تاثیر قرار گرفتن کارکرد رسانه‌ای است. به همین دلیل در این مسیر پایبند به اصول حرفه‌ای روزنامه‌نگاری هستیم و امیدواریم در ادامه مسیر هم از این اصول کوتاه نیاییم.

ببینید: خط‌مشی و نگاه راه پرداخت در صفحه درباره ما

حامیان راه پرداخت در این صفحه معرفی شده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید حامی تولید محتوای حرفه‌ای در فین‌تک ایران باشید با ما تماس بگیرید.