تیوال

«تیوال» یک شبکه اجتماعی تنیده با یک بستر تجاری است که در آن کاربران در محور زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک و محصولات وابسته به آن‌ها کسب اطلاع می‌کنند و ارتباط می‌یابند. زمینه‌های شش‌گانه اصلی تیوال عبارت‌اند از «تئاتر، موسیقی، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات و گردشگری». تیوال یک چرخه فعالیت برای بازار هنر و گردشگری تعریف می‌کند که از آشنایی با برنامه‌ها و محصولات آغاز می‌شود، با پوشش رسانه‌ای تیم‌های تیوال (خبری، عکاسی، رادیو اینترنتی آوای تیوال و ویدیو) ادامه می‌یابد، با خواندن امتیاز و نظر دیگران درباره آثار پیش می‌رود، امکان خرید بلیت یا محصول را فراهم می‌کند و با ثبت نظر و امتیاز خریدار برای دیگران کامل می‌شود.

مثلاً یکی از زمینه‌های بنیادی تیوال، تئاتر است. کاربران علاقه‌مند به تئاتر با هم محتوای این بخش را می‌سازند و به گفتگو می‌پردازند. محتوایی همچون محصولات و اخبار این زمینه، دیدگاه‌ها، نقد و بررسی آثار، پرسش‌ و پاسخ و نظرسنجی از دیگر کاربران. در نهایت تیوال روی برنامه‌ها و آثار این زمینه‌ها به ارائه برگه اختصاصی اطلاعات، پوشش رسانه‌ای، تبلیغات، تخفیف‌های ویژه، فروش اینترنتی بلیت، رزرو صندلی و… می‌پردازد.

 

سال شروع فعالیت: ۱۳۹۱

هم‌بنیان‌گذاران:

  • محمد عمروابادی
  • حامد حسینیان برزی
  • مصطفی آذرکمان
  • امیر ایرانمنش
  • حمید یاری
  • سارا صادقیان

حوزه فعالیت: e-commerce / social network

رقبا:

  • ایرانکنسرت
  • ۸۴۲۰۰
  • تیک ۸

 

خدمات:

  • معرفی برنامه‌های هنری سطح شهر، همراه با نظر مخاطبان، پوشش رسانه‌ای و فروش اینترنتی بلیت آن‌ها

 

مشتریان:

  • علاقه‌مندان هنر و گردشگری

 

افتخارات:

  • بستر آشنایی و خرید بلیت بیش از ۷.۰۰۰ برنامه و یک و نیم میلیون بلیت در کشور

 

دانلود لوگوی با کیفیت تیوال {PNG, JPG}

دانلود لوگوی سیاه و سفید و با کیفیت تیوال {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.tiwall.com

تلفن: ۶۶۱۷۶۶۳۷-۰۲۱

دورنگار: ۸۹۷۷۷۵۰۰-۰۲۱

پست الکترونیک: info@tiwall.com

نشانی: تهران، خیابان طالقانی، بین ولیعصر و حافظ، شماره ۴۴۸، طبقه ۶، واحد ۱۱

استارت‌آپ تیوال در شبکه‌های اجتماعی: