راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز درباره تلفنبانک بانک پاسارگاد / راهنمای آموزشی

pasargadدر بانکداری نوین یکی از مسائل پر اهمیت دسترسی سریع به خدمات بانکی می باشد. در این راستا بانک پاسارگاد با ایجاد خدمت تلفنبانک، باعث سهولت در این امر گشته است. با تلفنبانک بانک پاسارگاد می توانید بسیاری از عملیات بانکی خود را تنها از طریق یک خط تلفن انجام دهید. این خدمت جهت انجام عملیات بانکی مشتریان بانک پاسارگاد بر روی سپرده هایشان طراحی شده است.

.

روش استفاده از تلفنبانک بانک پاسارگاد

پس از شماره‌گیری شماره 82891111 و شنیدن پیغام خوش‌آمدگویی اپراتور، برای وارد شدن به سیستم تلفنبانک بانک پاسارگاد عدد 1 و برای ورود به درگاه پرداخت تلفنی با شماره کارت، رمز دوم عدد شماره 2 و برای دریافت شماره شبا کلید 3 را فشار دهید. برای استفاده از سیستم تلفنبانک باید نزد بانک پاسارگاد حساب داشته و رمز تلفنبانک خود را از یکی از شعبه‌های بانک پاسارگاد پس از تکمیل فرم دریافت کرده باشد. اما برای استفاده از درگاه پرداخت تلفنی تنها داشتن شماره کارت و رمز دوم کفایت می‌کند. برای دریافت شماره شبا نیز به شماره حساب نیاز دارید.

.

سیستم تلفنبانک

پس از شماره گیری  82891111، انتخاب گزینه یک و ورود به سیستم تلفنبانک ابتدا شماره مشتری را وارد کنید و سپس کلید * را بفشارید. در ادامه شماره رمز خود را وارد نموده و کلید * را فشار دهید. سپس وارد منوی اصلی تلفن‌بانک می‌شوید و با توجه به عملیاتی که می‌خواهید انجام دهید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید.

  1. عملیات بانکی: با انتخاب گزینه یک که گزینه عملیات بانکی است،  شما می‌توانید از خدماتی مانند اطلاع از موجودی، اطلاع از شماره شبا، اطلاع از سه گردش آخر حساب، انتقال وجه بین حساب‌های خود، فکس گردش حساب، فکس گردش روزانه حساب، فکس گردش حساب به زبان انگلیسی، فکس گردش روزانه حساب به زبان انگلیسی استفاده کنید.
  2. عملیات کارت: با انتخاب گزینه دو و ورود به سیستم عملیات کارت شما می‌توانید از خدماتی نظیر اطلاع از لیست کارت‌ها، دریافت موجودی کارت، مسدود نمودن کارت با شماره کارت، ارائه جزئیات پرونده کارت اعتباری (کل بدهی و تاریخ انقضاء)، تسویه کارت اعتباری، فکس گزارش پرداخت-بدهی کارت اعتباری، دریافت فکس اطلاعات کارت‌ها استفاده کنید.
  3. عملیات چک:  با انتخاب گزینه سه و ورود به سیستم عملیات چک شما می‌توانید از خدماتی نظیر آگاهی از وضعیت چک‌های صادر شده، آگاهی از وضعیت چک‌های واگذار شده، ثبت مبلغ چک‌های صادر شده و مسدود نمودن یک برگ چک استفاده کنید.
  4. عملیات تسهیلات: با فشردن کلید چهار و ورود به عملیات تسهیلات می‌توانید از خدماتی نظیر آگاهی از لیست تسهیلات،آگاهی از جزئیات تسهیلات، ثبت درخواست پرداخت قسط، پیگیری درخواست پرداخت قسط، لغو درخواست پرداخت قسط و دریافت فکس اطلاعات لیست تسهیلات استفاده کنید.
  5. کلیدهای میانبر: می‌توانید با فشردن کلید پنج و استفاده از کلیدهای میانبر از خدماتی نظیر آگاهی از شماره حساب با کلید میانبر، آگاهی از کلید میانبر با شماره حساب و دریافت فکس کلید میانبر شماره حساب‌های خود به صورت سریع استفاده کنید.
  6. تنظیمات: میتوانید با فشردن کلید شماره شش وارد تنظیمات شوید واز تغییر رمز تلفن بانک، اطلاع از 3 ورود آخر موفق تلفن بانک و اطلاع از 3 تلاش آخر ناموفق تلفن بانک بهره‌مند شوید.
  7. فکس راهنمای تلفن‌بانک: با استفاده از کلید شماره هفت می‌توانید از خدماتی نظیر فکس راهنمای تلفن بانک به شماره دلخواه و فکس راهنمای تلفن بانک به همین شماره استفاده کنید.

.

درگاه پرداخت تلفنی

پس از شماره گیری  82891111، انتخاب گزینه دو و ورود به درگاه پرداخت تلفنی ابتدا شماره کارت خود را وارد نمایید و سپس رمز دوم را وارد نمایید. در ادامه و با توجه به عملیاتی که می‌خواهید انجام دهید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید.

  1. پرداخت قبض
  2. پرداخت امن
  3. دریافت موجودی کارت
  4. اطلاع از صورتحساب کارت
  5. فکس صورتحساب کارت پیگیری تراکنش‌های بانکداری مدرن
  6. مسدود کردن کارت
  7. تغییر کارت جاری

.

دریافت شماره شبا

برای دریافت شماره شبا در سیستم تلفنبانک بانک پاسارگاد پس از شماره‌گیری 82891111 و فشردن کلید شماره 3 باید شماره حساب حساب خود را وارد کرده و سپس کلید * را بفشارید و طبق دستورالعملی که اپراتور به شما م‌دهد عمل کنید.

1 دیدگاه
  1. علی اصغر جلیل اوغلی می‌گوید

    بهترین بانک ایرانی بدون ایراد ات بانکی بانک امید ایرانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.