راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز در مورد تلفنبانک بانک انصار / راهنمای آموزشی

Ansarسرویس تلفنبانک بانک انصار یکی از سامانه‌های نرم‌افزاری بانکداری مجازی می‌باشد که از طریق بستر تلفن دریافت خدمات بانکی را برای مشتری در هر زمان و مکان فراهم می‌کند. شما می‌توانید با شماره‌گیری 02148049 از سرویس تلفنبانک بانک انصار (شهروندان ساکن تهران لازم نیست کد را وارد نمایند) استفاده کنید.

.

نحوه استفاده از تلفنبانک بانک انصار

مشتریان بانک انصار می‌توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات تلفنبانک بانک انصار استفاده کنند. مشتریان پس از تکمیل فرم مذکور و تحویل آن به متصدی شعبه و همچنین دریافت رمز و نام کاربری، می‌توانند از خدمات تلفنبانک بانک انصار از طریق تلفن ثابت (و تلفن همراه) به وسیله شماره گیری 48049 استفاده کنند.

.

نحوه ورود به تلفنبانک بانک انصار

پس از شماره‌گیری 48049 می‌توانید از سه روش ورود با شماره کارت (کلید1)، ورود با نام کابری (کلید2) و ورود به عنوان مهمان (کلید3) به سیستم تلفنبانک بانک انصار وارد شوید.

.

ورود با شماره کارت

برای ورود به سیتم تلفنبانک بانک انصار با شماره کارت پس از شماره‌گیری 48049 و سپس فشردن کلید 1 شما وارد سیستم می‌شوید و پس از وارد کردن شماره کارت و رمز دوم خود می‌توانید از خدمات این سیستم با فشردن هر یک از کلیدهای زیر استفاده کنید:

  1. انسداد کارت
  2. دریافت موجودی
  3. دریافت صورتحساب
  4. مدیریت پرداخت

.

ورود با نام کاربری

برای ورود به سیستم تلفنبانک بانک انصار با نام کاربری، پس از شماره‌گیری 48049 و سپس فشردن کلید شماره 2 شما وارد سیستم می‌شوید و پس از وارد کردن نام کاربری، رمز و وارد کردن شماره حساب پیش‌فرض شما وارد سیستم می‌شوید و می‌توانید از خدمات زیر استفاده کنید:

  1. مدیریت سپرده
  2. انتقال وجه
  3. مدیریت پرداخت
  4. مدیریت چک
  5. مدیریت تسهیلات
  6. مدیریت کارت
  7. تغییر تنظیمات
  8. خدمات عمومی
  9. تغییر سپرده پیش فرض

.

ورود به عنوان مهمان

برای ورود به سیستم تلفنبانک بانک انصار به عنوان مهمان، پس از شماره‌گیری 48049 و سپس فشردن کلید شماره 3 شما وارد سیستم می‌شوید و می‌توانید از دو خدمت زیر بهره ببرید:

  1. دریافت شماره شبا
  2. دریافت نرخ انواع ارز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.