به پرداخت ملت

به پرداخت ملت از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت است. شرکت به پرداخت ملت (سهامی خاص) با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی (PSP (Payment Service Provider با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است، همچنین پس از تشکیل شرکت شاپرک در سال ۱۳۹۱ مجوزهای لازم جهت ادامه فعالیت از شرکت مذکور اخذ شده است.

در این راستا شرکت به پرداخت ملت مسئولیت ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و سایر ابزارهای پرداخت با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونیک به شبکه بانکی و بازارهای مالی کشور را بر عهده گرفته است. شرکت به پرداخت ملت با شماره ثبت ۱۱۴۸۳ مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرش شد.

.

سال تاسیس: ۱۳۸۴

مدیر عامل: محمدعلی ترابیان

تعداد کارکنان:

حوزه فعالیت: خدمات پرداخت الکترونیک (PSP)

این شرکت با برخورداری از دانش و تخصص روز دنیا، به‌عنوان یک گروه توانمند در ارائه خدمات الکترونیکی به‌صورت تخصصی در زمینه‌های ذیل فعالیت می‌کند:

  • ارائه خدمات پرداخت از طریق پایانه‌های فروشگاهی (EFT-POS)
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق شبکه پرداخت اینترنت (IPG)
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق سامانه پاسخ صوتی محاوره‌ای (IVR)
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق کد دستوری (#۷۴۱*)
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق برنامه موبایلی (Mobile App)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه خودپرداز (ATM)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق پایانه غیر نقدی (Kiosk)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق پوز شعبه (PINPAD)
  • ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی بهای سوخت

رقبا:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

  • خانم مهنایی
  • آقای شاهنده
  • آقای گیتی
  • آقای چگینی
  • آقای رستم شاه گشتاسبی
  • آقای محمدعلی ترابیان

فرصت‌های شغلی و استخدام در شرکت به پرداخت ملت: اینجا را ببینید

.

محصولات کلیدی:

  • دستگاه کارت‌خوان (POS)
  • پایانه اختصاصی صنوف
  • درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)
  • سکه (سامانه کیف همراه)
  • پایانه پرداخت بهای سوخت
  • کیوسک (پایانه غیر نقدی)
  • سامانه پاسخ صوتی محاوره‌ای (IVR)
  • رمز کارگشا (#۷۴۱*)
  • پایانه‌های خودپرداز
  • دستگاه خوددریافت
  • دستگاه VTM

.

محصولات و راهکارها:

  • سرویس‌دهی به بیش از ۸۵۰هزار دستگاه پایانه فروشگاهی در سراسر کشور
  • ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت استانی از طریق ۳۵ مرکز امداد مشتریان
  • پاسخگویی محاوره‌ای ۲۴×۷ به مشتریان از طریق مرکز پاسخگویی ۲۷۳۱۲۷۳۱-۰۲۱
  • سرویس‌دهی به بیش از ۱۵هزار درگاه پرداخت اینترنتی
  • ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین به درگاه‌های اینترنتی از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین
  • تولید نرم‌افزار موبایلی سکه
  • کارت‌خوان موبایلی (نسل جدید دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی)
  • پرداخت از طریق NFC روی پایانه‌های فروشگاهی و به‌وسیله اپلیکیشن موبایل سکه
  • استرداد مکانیزه وجوه
  • تسویه چند حسابی وجوه
  • کیوسک اصناف خاص
  • راه‌اندازی سرویس Tokenazation و TPS Token Service Provider))
  • بهره‌برداری از ۲۰۰۰ پایانه USSD

.

مشتریان:

  • بانک ملت
  • شرکت ملی نفت ایران
  • بیمه ایران
  • شاتل
  • مبین نت
  • های وب
  • ایران ایر
  • قطر ایرلاین
  • هواپیمایی قشم
  • ماهان ایرلاین
  • سایپا
  • ایران خودرو
  • هتل پارسیان
  • شهرداری تهران
  • هایپر استار
  • گلدیران
  • ایرانسل
  • رایتل
  • همراه اول
  • شرکت مخابرات ایران
  • دیجی کالا
  • کافه بازار
  • Afronet
  • بازار اینترنتی ایرانیان

.

شرکای تجاری:

 

شرکت‌های زیرمجموعه:

 

افتخارات:

  • کسب رتبه نخست کشوری در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک
  • کسب رتبه نخست خاورمیانه در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک
  • کسب رتبه ۲۳ در عرصه بین‌الملل در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک بر اساس آخرین آمار منتشر شده نشریه نیلسون ریپورت
  • کسب گواهی رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی
  • کسب پروانه بهره‌برداری وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • کسب گواهی عضویت انجمن انفورماتیک ایران
  • کسب گواهی عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

.

دانلود لوگو با کیفیت به پرداخت ملت {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.behpardakht.com

تلفن: ۰۲۱۲۷۳۱۲۷۳۱

مرکز پشتیبانی پایانه‌های مجازی: ۰۲۱۲۷۳۱۲۷۳۴

دورنگار: ۰۲۱۲۲۷۷۰۹۸۳

پست الکترونیکی: crm@behpardakht.com

نشانی: تهران، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، کوچه مژگان، پلاک ۲

شرکت به پرداخت ملت در شبکه‌های اجتماعی: