راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان پرداخت اقساط بانک مسکن توسط کارت‌های شتاب

صفری رئیس اداره کل خدمات نوین بانک مسکن ار ایجاد پرداخت اقساط از طریق درگاه‌های مجازی مجازی اینترنت، همراه بانک و تلفن بانک از طریق تمامی کارت‌های شتاب در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نیکوفر صفری با اعلام خبر افزود: با توجه به تخصصی بودن بانک مسکن و پرداخت انواع تسهیلات به مشتریان، این بانک انواع درگاه‌های پرداخت الکترونیک را برای پرداخت اقساط از طریق کارت‌های مسکن و شتاب تجهیز نموده است.

وی همچنین اضافه کرد: بانک مسکن با برگزاری قرعه‌کشی‌های دوره‌ای مستقل در بین پرداخت کنندگان غیر حضوری اقساط از طریق درگاه‌های الکترونیکی و پرداخت جوایز به برندگان، به تشویق مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک پرداخته است.

رئیس اداره کل خدمات نوین بانک مسکن تعداد پرداخت غیر حضوری اقساط را طی سال ۱۳۹۰ بیش از ۸۰۰ هزار عنوان و اظهارکرد: بر اساس اقدامات تشویقی انجام شده تعداد پرداخت کنندگان غیر‌حضوری اقساط طی ۶ ماهه نخست سال جاری با ۲۰۷ درصد رشد به بیش از ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار افزایش یافته است.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن تصریح کرد: مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب تسهیلاتی، درخواست انتقال حساب تسهیلات سنتی خود را به حساب تسهیلات متمرکز اعلام دارند که پس از انجام انتقال حساب، درخواست صدور کارت صورت می‌پذیرد.

صفری در ادامه گفت: در برخی از شعب صدور آنی کارت انجام شده و در سایر شعب نیز حداکثر پس از۲ روز، کارت تسهیلات متمرکز آماده و به مشتریان ارائه می‌شود.

 

خبر تکمیلی:

این عملیات جهت پرداخت اقساط کارت تسهیلات مسکن کاربرد دارد که پس از انتخاب شماره کارت مبداء از لیست کارتهای موجودی و واردنمودن رمز دوم ، cvv2 و تاریخ انقضاء و شماره کارت تسهیلات پس از ظاهرشدن مشخصات کارت قسط شامل شماره کارت ، نام و نام خانوادگی دارنده کارت تسهیلات ، اصل مبلغ تسهیلات ، مبلغ بدهی ، تاریخ اولین سررسید ، مبلغ قسط ، تعداد اقساط پرداخت شده و همچنین شماره قسط با واردنمودن مبلغ و کلید تائید این عمل انجام می پذیرد .

– لازم بذکر است شما می توانید با ثبت نام کارت تسهیلات خود در شعبه جهت استفاده از خدمات اینترنتی از امکاناتی نظیر اعلام موجودی ( اعلام مانده بدهی ) و صورتحساب استفاده کنید . پس از ثبت نام در شعبه شماره کارت به لیست کارتها در سامانه اضافه و با انتخاب کارت از طریق منوی اعلام موجودی ، مانده بدهی و از طریق منوی صورتحساب گردش حساب را مشاهده نمائید .

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید راهنمای پرداخت اینترنتی بانک مسکن را مشاهده کنید و در صورت تمایل وارد سامانه پرداخت اینترنتی بانک مسکن شوید.

3 دیدگاه
  1. M می‌گوید

    خوب

  2. آمنه می‌گوید

    چگونه کار میکند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.